Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

ΑΟ ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ

Για διάφορους λόγους πήρα την απόφαση να αποχωρήσω από την θέση της προέδρου του Δ.Σ. του ΑΟ ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ, Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα και στον κάθε παίκτη ξεχωρστά αλλά και στον νέο πρόεδρο που θα προκύψει. Ελπίζω οι άνθρωποι που βρίσκονταν όλα αυτά τα χρόνια των ....
επιτυχιών κοντά στην ομάδα να μην φυγομαχήσουν αλλά να σταθούν στο πλευρό της και τώρα στα δύσκολα.
Παρέλαβα με το ΔΣ  μια ομάδα χωρίς παίκτες και προπονητή και αφήνω πίσω μου μια ομάδα με δυναμική και προοπτικές στα χέρια ενός άξιου προπονητή, που με λίγη ενίσχυση και φροντίδα μπορεί να κάνει το θαύμα....
Θεωρώ ότι ο ρόλος μου ήταν αυτός και τελειώνει εδώ. Η πίστη και η αγάπη  μου στην ομάδα το χωριού μου ανέκαθεν υπήρχε αλλά τώρα πια απέκτησε σάρκα και οστά...
Ευχαριστώ όλους εσάς που πιστέψατε σε μένα και σεβαστήκατε τη θέση μου και τη προσπάθειά μου όλο αυτό το διάστημα.

Δήμητρα Βελλή