Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

ΔΗΜΟΣ ΚΥΜΗΣ - ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

ΑΝΑΦΟΡΑ                                                   
Του ΕΥΓΓΕΛΟΥ ΜΠΕΛΙΑ .  ΔΗΜ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ
Δήμου Κύμης-Αλιβερίου
Σωκράτους 111   Κύμη 25/2/2013
 
ΠΡΟΣ
Κα K. Γερακούδη
Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας- Στ. Ελλάδας  Λάρισα 41336

Θέμα: Άρνηση χορήγησης στοιχείων από το δήμο Κύμης-Αλιβερίου
Σχετ: 1. Αριθμ. πρωτ.984/16-1-2012 αίτησή μου
2. Αριθμ. πρωτ. 15088/25-6-2012 αίτησή μου

Σας διαβιβάζω τα πιο πάνω σχετικά, με τα οποία έχω ζητήσει από τον δήμο Κύμης-Αλιβερίου οικονομικά στοιχεία του πρώην δήμου Κύμης, τα οποία αφορούν το ινστιτούτο «Γ.Ν ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ».
Μέχρι σήμερα ο δήμαρχος και η δημοτική αρχή αρνείται την ....
χορήγησή τους, παραβιάζοντας κατάφορα τις διατάξεις των Ν.3463/2006 και Ν.3852/2010.
Για τα στοιχεία αυτά, πέρα από το γεγονός ότι ήμουν δημοτικός σύμβουλος του πρώην δήμου Κύμης, είμαι δημοτικός σύμβουλος του δήμου Κύμης-Αλιβερίου, έχω διαδικαστική διένεξη με τον δήμαρχο, σε ότι αφορά την οικονομική διαχείριση του ινστιτούτου «Γ.Ν.ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ» , η οποία έχει προσδιοριστεί για τις 4-3-2013.
Παρακαλώ όπως προβείτε άμεσα στον πειθαρχικό έλεγχο του δήμαρχου για την άρνηση αυτή, αφού όπως σας είναι ήδη γνωστό είναι επαναλαμβανόμενη.
Αποδέκτες κοινοποίησης του εγγράφου παρακαλώ για εκδήλωση ενεργειών σας, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων σας.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Ε. Μπελιάς
1. κ.Ευριπίδη Στυλιανίδη
Υπουργό Εσωτερικών Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου
2. κ. Λ. Ρακιντζή Κύμης-Αλιβερίου
Ελεγκτή, Επιθεωρητή Δημ. Διοίκησης
3. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χαλκίδας