Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Θανάσης Ρεπετσάς

ΑΠΟ mikriliga.com

Μετά τη λήξη της ισόπαλης αναμέτρησης ανάμεσα στον Ηρακλή Ψαχνών και τη Δόξα στο γήπεδο της Δράμας υπήρξε έντονη απογοήτευση από τους "πράσινους" για μία χαμένη ευκαιρία που χάθηκε προς το τέλος του ματς, με τον Θανάση Ρεπετσά να είναι απαρηγόρητος και ο Γιώργος Βαζάκας να του λέει ότι δεν χάθηκε κάτι και θα πάρουν τους βαθμούς σε άλλο παιχνίδι. Ωστόσο, κάποιοι... είδαν ότι ο Γρεβενιώτης τεχνικός χαστούκισε (!) τον δυναμικό στόπερ και μάλιστα παρα λίγο να πιαστούν στα χέρια! Ωστόσο, δια μαγείας οι δύο άνδρες βρέθηκαν στην συνέντευξη Τύπου και μίλησαν για το παιχνίδι, χωρίς να δεχθούν κάποια ερώτηση για το μεταξύ τους... επεισόδιο...

Ο Θανάσης Ρεπετσάς θέλοντας να βάλει τα πράγματα στη θέση τους έκανε στη mikriliga.com την ακόλουθη δήλωση: "Ντρέπομαι και λυπάμαι γι' αυτό που γράφτηκε αναφορικά με επεισόδιο ανάμεσα σε εμένα και τον προπονήτη μου. Παιζώ 13 χρονιά μπάλα σε επαγγελματικό επίπεδο και ουδέποτε είχα πρόβλημα με τους προπονητές μου. Νομίζω ότι ....

αυτό το δημοσίευμα είχε στόχο να αποπροσανοτολίσει την ομάδα μου. Ουδέποτε πρέοβη σε χειρονομία ο προπονητής μου σε εμένα και αυτό επιβεβαιώνεται από την κοινή μας παρουσία στην συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του ματς με τη Δόξα Δράμας. Από την άλλη, μου προκαλεί απορία από την στιγμή που είμασταν στην αίθουσα Τύπου γιατί κάποιος δημοσιογράφος δεν με ρώτησε για το συμβάν με τον προπονητή μου;"