Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Η ποσότητα

Το ξέρουν και οι πέτρες. Η ποσότητα δεν σημαίνει πως θα φέρει και το αποτέλεσμα που θέλουμε.
Εγώ δεν ήμουν ποτέ με την ποσότητα και ιδιαίτερα όταν μιλάμε για αυλικούς και παπαγαλάκια.
΄Οσο για τους ανθρώπους των ειδικών αποστολών, δεν .....
έχω να γράψω κάτι. Αυτοί ξέρουν καλύτερα από εμένα κάποια πράγματα.
Τα γράφω γιατί είχα μια τηλεφωνική επικοινωνία το μεσημέρι με κάποιον άνθρωπο του ποδοσφαίρου, ο οποίος μου είπε:
¨Γιατί πιστεύεις πως μπορείς να πας κόντρα σ΄ αυτούς που έχουν εξουσία, χρήμα και πολλές γνωριμίες¨;;
Η απάντηση στο φίλο απλή και ξεκάθαρη. 
Δεν είναι θέμα κόντρας. Πέρασε η εποχή που η εξουσία έκανε ότι ήθελε. Πέρασε η εποχή που με το χρήμα έκανες ότι ήθελες. Πέρασε η εποχή κατά την οποία οι γνωριμίες σου έδιναν την κούπα.
Βρισκόμαστε στην εποχή που κι εμείς που δεν τα έχουμε όλα αυτά κάτι μπορούμε να κάνουμε.