Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Απάντηση σε μήνυμα

Καλέ μου άνθρωπε, δεν μ΄ ενδιαφέρει τι λέει και τι κάνει ο κάθε άνθρωπος που εκτιμώ και το έχω δηλώσει δημόσια.
Αν ξέρω πως πετυχαίνει τον στόχο του και είναι χαρούμενος, μου είναι αρκετό. Δεν μ΄ ενδιαφέρει να κλεψω λίγη από την επιτυχία του. Δεν μ΄ενδιαφέρει αν....
λέει διάφορα ή δεν αναγνωρίζει τίποτα.
Μ΄ ενδιαφέρει να πετύχει τον στόχο του.
Όταν αυτό συμβεί τότε θ΄ αποφασίσω για την επόμενη μέρα. Τότε τίποτα και κανείς δεν θα με πείσει ν΄ αλλάξω απόφαση.
Γνωρίζω το τι συμβαίνει πίσω από την πλάτη μου και θα το διαπιστώσεις κι εσύ σύντομα.
Σ΄ ευχαριστώ για την ενημέρωση, αλλά μην περιμένεις αντίδρασή μου. Αυτό συμβαίνει εδώ και 2 χρόνια περίπου.
Δεν φταίω εγώ, αν το πάθημα δεν έγινε μάθημα.
Και κάτι ακόμη. Είμαι γενικώς κατά της βίας. Θεωρώ άνανδρους αυτούς που χρησιμοποιούν βία.