Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Απάντηση σε μήνυμα

Εγώ δεν έχω λόγους να μην γράφω την άποψή μου για κάτι που γνωρίζω. Κανείς δεν μπορεί να μου κλείσει το στόμα και να μου απαγορεύσει να γράψω αυτό που πρέπει.
Δεν είχα κανέναν λόγο να μην γράψω σχετικά με ποδοσφαιριστές που απομακρύνθηκαν από τον ΑΟ ΚΥΜΗΣ.
Κύριοι, εγώ δεν τσιμπάω ούτε ....
παίζω παιχνίδια άλλων.
Το πρόβλημα αξιοπιστίας το έχει η εφημερίδα που έγραψε την είδηση και ανέφερε πως 5 ποδοσφαιριστές απομακρύνθηκαν με απόφαση της διοίκησης.
Ο συντάκτης και οι υπεύθυνοι της εφημερίδας ή παγιδεύθηκαν ή συμμετείχαν στην όλη υπόθεση.
Όπως κι αν έχει το θέμα, εγώ σας προκαλώ να διαβάσετε τι είχα γράψει για το θέμα αυτό.
Κύριοι, έχουν δίκιο οι δημοσιογράφοι των ραδιοφωνικών σταθμών οι οποίοι ¨εξαπατήθηκαν¨, αφού όπως λένε μίλησαν με τον πρόεδρο κύριο Θωμά, ο οποίος τους είπε πως δεν υπήρχε θέμα επιστροφής κανενός!!!
Αυτά τα έλεγε την ώρα που τουλάχιστον ένας από τους 5 συμμετείχε στις προπονησεις.
Εγώ στέλνω το δικό μου μήνυμα.
Το έξυπνο πουλί από την μύτη πιάνεται!!!