Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΑΛΕΜΗΣ

Καλησπέρα σας κ. Γκάρα. Η προτελευταία πρόταση στην ανάρτησή σας με το όνομα μου, αφήνει υπονοούμενα περί δημιουργίας προβλημάτων στο Λήλα, και θα σας παρακαλούσα να διευκρινιστεί άμεσα! Στον Λήλα κλήθηκα να βοηθήσω την προσπάθεια για τη σωτηρία της ομάδας, από τον κ. Παπαθανασίου, (πάντα στα πλαίσια της συνεργασίας μου με τον κ. Καρβέλη) προσέφερα ότι μπορούσα από τη δική μου πλευρά και είχα αρμονικότατες σχέσεις με όλα τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης, πριν αλλά και μετά την αποχώρηση του κ. Παπαθανασίου, αλλά και σήμερα. Σαφέστατα, αποχωρώντας ....νιώθω ότι συνέβαλα και εγώ μαζί με όλους τους υπόλοιπους και κατά κύριο λόγο τους ποδοσφαιριστές της ομάδας, στην πραγματοποίηση του στόχου που δεν ήταν άλλος από τη σωτηρία της ομάδας όσο το δυνατόν νωρίτερα. Η ομάδα όπως γνωρίζετε μαζί και με την συγκομηδή των τριών βαθμών (λόγω Κριεζών) δεν θα κινδυνεύσει καν.
    Ως εκ τούτου δεν νιώθω σε καμία περίπτωση ότι τελείωσε ΑΔΟΞΑ η συνεργασία μου. Αντιθέτως έφυγα με εκπληρωμένα ζητούμενα και με άριστες σχέσεις.
    Ίσως όπως λέτε να ήταν μια σκέψη, η αποχώρηση μετά την παραίτηση του κ. Παπαθανασίου αλλά επειδή η ομάδα δεν είχε τότε εκπληρώσει τον στόχο της δεν θα ήθελα σε περίπτωση που δεν τα καταφέρει να νιώσω έστω και λίγο "συνυπεύθυνος λόγω αποχώρησης". 
    Σε επίπεδο αποτελεσμάτων, δεν θα συμφωνήσω γιατί 22 βαθμοί σε 16 αγώνες που ήμουν στο Λήλα, δεν είναι κακά αποτελέσματα σε μια νέα ομάδα , με νεαρούς ποδοσφαιριστές της περιοχής, κατά κύριο λόγο και στόχο την παραμονή στην κατηγορία.
    Πέρα από αυτά, τα περί επιστροφής του κ. Μάλλιαρη στον Λήλα δεν είναι κάτι που με αφορά, όπως και τα όποια διοικητικά προβλήματα της ομάδας. Σε κάθε περίπτωση που μπορώ, θέλω και κληθώ από ανθρώπους που εκτιμώ και μπορώ να συνεργαστώ με κάποια μορφής συνεργασία να βοηθήσω, θα το κάνω όπως και το έκανα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα δημιουργήσω κανενός είδους πρόβλημα σε ομάδες που υπήρξα, ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑΚΑ όπως ίσως κάποιοι συνηθίζουν!