13 Ιανουαρίου 2014

Πρόσεχεεεεε!!!

Αγαπητέ μου, όταν έφυγες από την ομάδα, άφησες πίσω σου πολλά χρέη και ακόμη σε περιμένουν να βάλεις το χέρι στην τσέπη. 
Λοιπόν την επόμενη βδομάδα θ΄ ανέβω στο .....
βορρά για ένα ρεπορταζ σχετικά με την ΣΧΟΛΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ.
Θα πιούμε καφεδάκι;