Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Απάντηση

Αγαπητέ αναγνώστη, σίγουρα δεν τρέφω την ίδια αγάπη που έχεις εσύ για τον Λήλα, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να γράφω την άποψή μου. Θεωρώ απίστευτο να μην δοθούν απαντήσεις στα όσα ακούσθηκαν χθες στο γήπεδο. Δεν είμαι ενάντια στον προπονητή κ. Καρβέλη, αλλά θα πρέπει και οι προπονητές να μην είναι ενάντια στον εαυτό τους, την διοίκηση και τον κόσμο της ομάδας.
Σε κάποια πράγματα είμαι κάθετος. Όπως και στο θέμα του ΕΥΒΟΪΚΟΥ δεν δίστασα να γράψω την άποψή μου, έτσι και τώρα δεν διστάζω να το.....
κάνω για τον ΛΗΛΑ.
Δεν είναι δυνατόν ν΄ ακούμε πολλά και διαφορα και η διοίκηση να σιωπά.
Στον ΕΥΒΟΪΚΟ κάποιοι είναι πάνω και από την διοίκηση και κάνουν το κουμάντο, αλλά στον ΛΗΛΑ δεν χωράνε τέτοια. Ας κάνουμε όλοι λίγη υπομονή και πιστεύω πως και ο κ.  Καρβέλης και η διοίκηση θα απαντήσουν με σεβασμό στην ιστορία και τον κόσμο της ομάδας.
Αγαπητέ αναγνώστη, άποψή μου είναι πως ο κάθε προπονητής πρέπει να δουλεύει με τα παιδιά που έχει η ομάδα και να δείχνει και τις δικές του ικανότητες. Παράδειγμα ο κ. Ταυταρίδης των ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ. Καλό θα είναι κάποιοι να ακούσουν τις δηλώσεις του μετά από κάθε αγώνα, για να διαπιστώσουν πως στηρίζει διοίκηση και ποδοσφαιριστές.