Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

«Με βαριά καρδιά» είπε ο Σάντος ότι φεύγει από την Εθνική

«Δεν είχα καμία άλλη πρόταση»


«Με βαριά καρδιά» είπε ο Σάντος ότι φεύγει από την Εθνική Μετά την ανακοίνωση της αποστολής της Εθνικής για το φιλικό με τη Ν.Κορέα, ο Φερνάντο Σάντος αναφέρθηκε στην απόφασή του να μην ανανεώσει τη συνεργασία του με την ΕΠΟ μετά το Μουντιάλ της Βραζιλίας, τονίζοντας ότι είναι καθαρά επαγγελματική απόφαση.

Ο Πορτογάλος τεχνικός διέψευσε ότι έχει στα χέρια του πρόταση τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι η μόνη πρόταση που είχε ήταν από την Εθνική, ωστόσο, δεν απέκλεισε το.... ενδεχόμενο να εργαστεί σε κάποιον ελληνικό σύλλογο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Σάντος:

«Σίγουρα ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση. Κυρίως στο συναισθηματικό κομμάτι. Αυτό γιατί κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων έχουν δημιουργηθεί ισχυροί δεσμοί με πολλούς ανθρώπους. Πρώτα από όλους με τον κύριο πρόεδρο με τον οποίο έχω μία πάρα πολύ καλή σχέση. Ο ίδιος από τη δική του πλευρά με την πρόταση μου έδειξε ότι με εμπιστεύεται απόλυτα. Μου αρέσουν πάρα πολύ οι ποδοσφαιριστές. Έχω μία πολύ στενή και καλή σχέση με αυτούς που βρίσκονται κοντά. Από τους φροντιστές μέχρι το τεχνικό επιτελείο.

»Όταν παίρνεις μία τέτοια απόφαση όλα αυτά σε βαραίνουν και σε πληγώνουν. Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός της αγάπης και του σεβασμού των Ελλήνων προς το πρόσωπό μου. Συναισθηματικά ήταν πολύ δύσκολο αλλά επαγγελματικά δεν ήταν. Χρειάζομαι λίγο χρόνο για να αποφασίσω το μέλλον μου. Δεν με απασχολεί τι θα γίνει. Η ΕΠΟ ήθελε να γνωρίζει την τελική μου απάντηση για να έχει περιθώριο για να αποφασίσει τον διάδοχο και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό.

»Οπότε από τη δική μου πλευρά έχω μπροστά μου όλο το περιθώριο για να αποφασίσω για το καλύτερο επαγγελματικό μου μέλλον αφού η απάντηση ήταν αρνητική. Τώρα ήρθε η ώρα να σκεφτώ τον εαυτό μου. Ξέρω ότι η καριέρα μου στους πάγκους δεν θα κρατήσει για πολλά χρόνια ακόμα για αυτό πήρα και αυτή την απόφαση. Θα είμαι ήρεμος εν όψει Μουντιάλ».

Ο 59χρονος τεχνικός εμφανίστηκε βέβαιος πως δεν θα επηρεαστούν οι παίκτες από την απόφασή του: «Εγώ θεωρώ ότι μόνο θετικό αντίκτυπο θα έχει στους ποδοσφαιριστές μου. Τους ξέρω πολύ καλά. Γνωρίζουν ότι δεν θα συνεχίσουμε μαζί και ξέρω ότι θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό ώστε το τέλος να είναι το καλύτερο. Το ίδιο θα κάνω και εγώ αυτόν τον σκοπό», τόνισε, ενώ δεν παρεκκλίνει από το στόχο.

«Έχω ένα στόχο ο οποίος είναι η ομάδα να περάσει στην επόμενη φάση και θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να πετύχουμε αυτόν τον στόχο. Με καθαρό και ήρεμο μυαλό θέλουμε να δώσουμε χαρά στους Έλληνες. Το επαγγελματικό μου μέλλον θα το σκεφτώ μετά το Μουντιάλ».

Ερωτηθείς αν θα αναλάμβανε στο εξής κάποια ελληνική ομάδα, σχετικά και με τη φημολογία περί ΠΑΟΚ, απάντησε: «Για αυτούς που με γνωρίζουν είτε πιστεύουν ότι με γνωρίζουν έχω να πω ότι είχα μόνο μία πρόταση και αυτή από την Εθνική ομάδα. Δεν έχω δεχτεί καμία πρόταση είτε από κάποιο σύλλογο είτε από κάποια εθνική ομάδα. Ούτε θα έμπαινα στη διαδικασία να μιλήσω με άλλη ομάδα πριν δώσω την απάντησή μου στον κύριο Σαρρή.

»Επαγγελματικά υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία θα πρέπει να σκεφτώ. Δεν θα πρέπει να είναι μόνο φίλος μου αυτός που θα με καλέσει. Αυτό τελείωσε. Το συμβόλαιο θα έχει να κάνει με τον Σάντος τον προπονητή. Αν κάποια ομάδα φτάσει στα επίπεδα που θέλω τότε δεν θα έχω πρόβλημα».

Για το αν η έλλειψη της καθημερινής ενασχόλησης με την προπονητική ήταν ο βασικός λόγος που επέλεξε να αποχωρήσει:
«Ναι, όλοι το ξέρουν αυτό. Πραγματικά όμως δεν σκέφτομαι το μέλλον μου. Δεν ξέρω εάν θα συνεχίσω σε σύλλογο ή σε Εθνική ομάδα. Για παράδειγμα εάν έρθει η Κίνα και μου δώσει πολλά λεφτά δεν θα πάω; Το μέλλον δεν με απασχολεί.

»Θα ήταν πολύ κακό για εμένα να μην πιστεύω στην αξία μου. Δεν το λέω αυτό με έπαρση. Η Εθνική ομάδα δεν έχει 50 προτάσεις. Εγώ δεν θα βρω κάποια; Πλέον επικεντρώνομαι στον τελικό στόχο του Μουντιάλ. Το εάν θα πάω στην Κίνα, στην Πορτογαλία ή στο εξοχικό μου θα το αποφασίσω μετά το Μουντιάλ».

Αν πιστεύει ότι έπιασε ταβάνι με την Εθνική: «Αν το πίστευα αυτό θα είχα υπογράψει εδώ και ένα χρόνο. Πριν τη Βοσνία. Θα ήταν πολύ εύκολο. Αν πίστευα ότι αυτό ήταν που θα μπορούσα να κάνω. Αυτό μπορεί να πει κάποιος που δεν με ξέρει καλά και δεν ξέρει τι φιλοδοξίες έχω σαν άνθρωπος».

Σχετικά με το σχέδιο για τις εθνικές ομάδες που ξεκίνησε με τον ίδιο και τη συνέχισή του, είπε: «Το πρότζεκτ έχει πολύ δρόμο αλλά βρίσκεται σε πολύ καλά χέρια. Εγώ ξέρω ότι έχω συμβόλαιο μέχρι τις 31/6 και πιστεύω ότι θα χρειαστεί να το επεκτείνουμε για μερικές ημέρες. Είμαι σίγουρος για αυτό. Το πλάνο ανάπτυξης βρίσκεται στα χέρια του Λεωνίδα Βόκολου, δηλαδή σε πολύ καλά χέρια».

Σε ερώτηση για το πότε πήρε την απόφασή του, απάντησε: «Επαγγελματικά την είχα πάρει εδώ και αρκετό καιρό. Συναισθηματικά ήταν δύσκολο να την αποδεχτεί η καρδιά μου. Είναι απολύτως φυσιολογικό όταν μιλάμε για δύο πλευρές θα πρέπει να είναι ευχαριστημένοι εάν υπέγραφαν. Αν το έκανα δεν θα είμαι ευχαριστημένος επαγγελματικά. Το τονίζω επαγγελματικά και για κανέναν άλλο λόγο. Ήταν μία δύσκολη απόφαση για μένα τόσο για τη σχέση μου με όλους εδώ όσο και με τον ελληνικό λαό. Από τη στιγμή που η ΕΠΟ θέλησε να έχει απάντηση αυτή θα είναι αρνητική».