Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Γιαννάκη καλησπέρα

Γιαννάκη καλησπέρα.
Σε σκεφτόμουν όλη μέρα.......
Δεν το θυμάμαι το άσμα με τον ΑΝΤΎΠΑ, αλλά πάμε παρακάτω.
Γιαννάκη, δεν σου κρύβω πως σ΄ ακούω γιατί μου διώχνεις το άγχος, με ηρεμείς και μου ρίχνεις το σάκχαρο.
Μαθαίνω όμως πως κάποιοι σ΄ ενοχλούν και σε δουλεύουν  επειδή λες πολλές κοτσάνες.
Φταις κι εσύ Γιαννάκη, αφού δεν τους λες πως η εκπομπές ....
σου δεν έχουν να κάνουν με την ενημέρωση, αλλά με την ψυχαγωγία.
Γιαννάκη, είμαι ο φανατικότερος ακροατής σου και το λέω ειλικρινά.
Προτιμώ ν΄ ακούω εσένα, παρά να την πέσω για ύπνο ή να την πέσω σε γυναίκα.
Προχθές Γιαννάκη την ώρα που σ΄ άκουγα να τραγουδάς μου τηλεφώνησε ένας φίλος και τον έβρισα.
Του είπα να κλείσει το τηλέφωνο γιατί ακούω εσένα και είπε πως είμαι ανώμαλος. Δεν με νοιάζει όμως Γιαννάκη. Εγώ την βρίσκω όταν σ΄ ακούω. Αν αυτό είναι ανωμαλία, τότε μ΄ αρέσει που είμαι ανώμαλος.