Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

Συγνώμη κύριε

Ο κάθε άνθρωπος έχει τα δικά του γούστα και τις δικές του προτεραιότητες. Δεν κατηγορώ κανέναν και δεν μπαίνω στην διαδικασία να σχολιάσω τις ερωτικές προτιμήσεις και επιθυμίες κανενός.
Ακούω πολλά, βλέπω πολλά και καταλαβαίνω ακόμη περισσότερα.
Σέβομαι και εκτιμώ τις γυναίκες και δεν θα μπορούσε αυτό να είναι διαφορετικό, αφού ζω όλες τις ώρες μου δίπλα σε 4 γυναίκες. Την γυναίκα μου και τις 3 κόρες μου.
Δεν μπορώ να καταλάβω, αυτό το παιχνίδι του να μου τρέχουν τα .....
σάλια και να επιθυμώ την γυναίκα κάποιου άλλου, όσο κι αν η ίδια κάνει παιχνιδάκια.
Δεν θέλω να είμαι το παιχνιδάκι κανενός και δεν θέλω να με χρησιμοποιούν. Δεν θα κάνω στα 56 μου αυτά που δεν έκανα στα 20.
Και κάτι ακόμη. Θαυμάζω τις δυναμικές γυναίκες και πάντα λέω τα καλύτερα γι΄ αυτές και στην γυναίκα μου.
Είναι άλλο όμως αυτό και άλλο το να χρησιμοποιήσω την όποια παρουσία μου στο χώρο της ενημέρωσης για να "την πέφτω" στην όποια γυναίκα βρεθεί στο δρόμο μου.
Και κάτι τελευταίο. Όταν κάποιοι προσπαθούν να εμφανισθούν ως επιβήτορες και εκθέτουν κάποιες γυναίκες, γιατί να σεβασθούν την δική σας γυναίκα; Τα ίδια θα λένε και γι΄ αυτή.
Αγαπητέ κύριε, αυτή είναι η απάντηση στο μήνυμά σου. Δεν ανήκω σ΄ αυτή την παρέα, αυτών που τελικά το μόνο πήδημα που καταφέρνουν να κάνουν, είναι αυτό με το οποίο ανεβοκατεβαίνουν στα καλάμια τους.