Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ

Λυπάμαι  ειλικρινά γιατί κάποιοι πιστεύουν πως θα με κάνουν να θυμώσω με αυτά που λένε για τον ΗΡΑΚΛΗ. Δεν έχουν καταλάβει ακόμη πως δεν ανήκω στα παιδάκια τα οποία τσιμπάνε. Το έχω αποδείξει.
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ Ψαχνών δεν έχει ανάγκη από τα όποια δικά μου σχόλια. Εγώ έχω ανάγκη τον ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών γιατί μου δίνει τη δυνατότητα να σχολιάζω τους αντιπάλους του στη Β΄Εθνική Κατηγορία. Αν ήταν στα τοπικά, κανείς δεν θα έλεγε για τον ΗΡΑΚΛΗ κάτι.
Το ξαναλέω: Ο ΗΡΑΚΛΗΣ...
έκανε πολλούς να παριστάνουν ''τους κάποιους'' με την πορεία του από το τοπικό στη Β΄Εθνική. Κατά καιρούς υπάρχουν ομάδες οι οποίες κάνουν ένα άλμα και μετά επιστρέφουν στη βάση τους. Η μόνη ''σταθερή βάση'' τα τελευταία χρόνια είναι ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ. Όλοι πάνε δεξιά κι αριστερά αλλά υποχρεώνονται να επιστρέψουν στη σιγουριά του ΗΡΑΚΛΗ. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, για να μη στενοχωρήσω κάποιους οι οποίοι πιστεύουν πως δεν τους έχουμε καταλάβει.