Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Καλησπέρα κ. Πρόεδρε

Αγαπητέ πρόεδρε, ξέρεις πολύ καλά την επίθεση που δεχόμουν όλο αυτό το διάστημα, επειδή έγραφα όσα έγραφα για το ψηφοδέλτιο Παπακωνσταντίνου και την ομάδα υποψηφίων  του κ. Κιούση.
Εσύ ψήφισες στις εκλογές της ΕΠΣΕ και ξέρεις πως ποτέ δεν προσπάθησα να σου πω κάτι υπέρ του κ. Παπακωνσταντίνου. Το ίδια στάση κρατώ πάντα. Γράφω την άποψή μου και ποτέ δεν θα τηλεφωνήσω σε κάποιον ώστε να τον πείσω, για να ψηφίσει....
αυτό που εγώ πιστεύω.
Άλλοι είναι αυτοί οι οποίοι δήλωναν ουδέτεροι και προσπαθούσαν να στήσουν ψηφοδέλτιο.
Αγαπητέ κ. Πρόεδρε, δεν μ΄ απασχολεί καθόλου, το ποιοι έχουν ή θα έχουν θέση δίπλα στο νέο ΔΣ της ΕΠΣΕ.
Εγώ τέτοια προσόντα δεν τα έχω, ούτε κι επιθυμώ να έχω κάποια θέση, έστω και στο τραπέζι μιας ταβέρνας. Φυσικά δεν θα έλεγα όχι σ΄ ένα γαλακτομπούρεκο από την κυρία Πίσχινα, αλλά αυτό δεν είναι θέση δίπλα στο ΔΣ!!!!
Αγαπητέ πρόεδρε, δεν θα μπορούσα ποτέ να χαϊδέψω διπρόσωπους και λάτρεις της κωλοτούμπας, αλλά ούτε και να λέω πάντα ΝΑΙ.
Καλό σας βράδυ κύριε πρόεδρε και να ξέρετε πως δεν αλλάζω άποψη για τον κ. Παπακωνσταντίνου, τον κ. Πίσχινα και τους συνεργάτες τους στην ΕΠΣΕ.