Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Ευχαριστώ

Διαιτητής της Εύβοιας μου έστειλε για δώρο μια κόκκινη κάρτα πριν λίγες μέρες. Δεν του τηλεφώνησα να ρωτήσω το γιατί αφού, όπως ξέρετε, δεν τηλεφωνώ σε διαιτητές για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις.
Πέρασαν 4 μέρες και δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον διαιτητή. Του μίλησα σαν να μην έχει συμβεί τίποτα και φαίνεται πως ανησύχησε. ''Σου έστειλα κάτι. Το πήρες;''. Αυτή ήταν η ερώτησή του. Του είπα ότι το πήρα και μάλιστα τον ευχαρίστησα, γιατί σίγουρα κάτι...
τον ενόχλησε από αυτά που γράφουμε και ''μου έβγαλε'' κόκκινη κάρτα.
Με ξάφνιασε όταν μου είπε: ''Λάθος κατάλαβες. Σου την έστειλα για να τη χρησιμοποιείς και να τη δείχνεις σε αυτούς που κάνουν ό,τι κάνουν''. Έβαλα τα γέλια και του είπα: ''Λυπάμαι αλλά δεν θα τη χρησιμοποιήσω. Δεν είναι ο ρόλος μου αυτός. Γράφω την άποψή μου και μέχρι εκεί. Δεν κάνω ούτε διαγραφές, ούτε βγάζω κόκκινες κάρτες''.