Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Καλησπέρα σας κύριε Βέττα

Αγαπητέ κύριε Βέττα, σας ευχαριστώ πολύ πραγματικά, γιατί η συμπεριφορά σας μου δίνει το δικαίωμα να σας απαντήσω δημόσια, αφού κι εσείς δημόσια μου τα χώσατε.
Γιατί άραγε; Που, πότε και σε ποιόν σας συκοφάντησα;
Εγώ δεν κάνω κουτσομπολιό στα καφενεία και δεξιά και αριστερά. Ότι θέλω να πω το γράφω εδώ και πάντα έχω τα στοιχεία. όχι γενικά και αόριστα.
Κύριε Βέττα εύχομαι τα καλύτερα για σας και τον Γιωργάκη και ξέρετε πως το γράφω ειλικρινά.
Πάμε τώρα παρακάτω.
Κύριε Βέττα, βγείτε δημόσια και πείτε τι έλεγαν για σας σημερινοί ...
συνεργάτες σας και τι λέγατε εσείς γι΄ αυτούς.
Οι κύριοι Παπάνταζης, Αποστολίδης, Δαλιάννης και άλλοι, μπορεί να ξεχνούν αλλά εγώ δεν ξεχνώ.
Κύριε Βέττα, λυπάμαι ειλικρινά.
Βγήκε ο κ. Αποστολίδης και είπε διάφορα. Να του θυμίσω τι έλεγε ο κ. Παπάνταζης για τον κ. Αποστολίδη τότε που προσπαθούσαν να γίνουν ο ένας καλύτερος ΗΡΑΚΛΑΡΑΣ από τον άλλον;
Θυμόσαστε ποιος κατηγορούσε τον κ. Αποστολίδη για το πόσα πήρε από ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης;
Θυμόσαστε ποιος κατηγορούσε σημερινό συνεργάτη σας πως ζήτησε να του φτιάξουν τα έπιπλα κουζίνας στο σπίτι του;
Θυμόσαστε ποιος αποκαλούσε κουτσό, κερατά και διάφορα τέτοια και ποιόν;
Θυμόσαστε ποιος ήθελε πεθαμένο ποιόν για να πάρει την θέση του;
Θυμόσαστε ποιος περίμενε την αποστολή ομάδας μπροστά στο πρώην sprider για να πάρει το χαρτζιλίκι και να πάει στο γήπεδο;
Αγαπητέ κύριε Βέττα, δεν θέλω να συνεχίσω γιατί θα μας πάρει πολύ χρόνο.
Να ξέρετε πάντως πως θα σας ήταν χρήσιμο να έχετε συκοφάντες σαν κι εμένα, παρά κάποιους συνεργάτες σαν αυτούς που έχετε σήμερα.
Κάποιοι δεν ξέρουν ή κάνουν πως δεν ξέρουν κάποια πράγματα.
Αλήθεια, είναι κουρτίνα ο Στούπας, ο Καρυστινός και ο Ταρνανάς; Το ρωτάω γιατί το έλεγε σ΄ εσάς ο κ. Τόλιας και δεν αντιδράσατε.
Αλήθεια όταν αύριο αναλάβουν τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ εσείς θα είσθε το κουρτινόξυλο;
Αγαπητέ κύριε Βέττα, δεν υπήρξα ποτέ συκοφάντης. Η αλήθεια πονάει και γράφω την αλήθεια.
Εγώ μπορεί να είμαι πάμφτωχος και να ζω με χαρτζιλίκι από εσάς και πολλούς άλλους. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν έχω δικαίωμα να γράφω την άποψή μου και δεν θα χρειαστώ την άδεια κανενός.
Εύχομαι να καταλάβεις, αλλά αν δεν καταλάβεις αυτά που γράφω, δεν πειράζει. Συνέχισε να λες αυτά που θέλεις για να έχεις δίπλα σου αυτούς που πραγματικά σε συκοφαντούσαν.