Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Πείτε όσα θέλετε

Είπαμε. Τέρμα οι ψίθυροι και οι ρουφιανιές.
Ο καθένας ας λέει όσα θέλει.
Ο κ. Χατζής υπήρξε συνεργάτης μου στο ραδιόφωνο και ξέρει καλά τις απόψεις μου.
Το τι κάνει με την ομάδα του, με τους φίλους του και με την  ΕΠΣΕ δεν με αφορά.
Του έχω πει τις απόψεις μου, αλλά φαίνεται πως ακούει άλλους και δικαίωμά του.
Ο κ. Χατζής συζητά με πολλούς και έχει παντού γνωστούς και φίλους. Ακούει τους πάντες και φαντάζομαι πως δεν πιστεύει στα πάντα.
Το τελευταίο που του μετέφερε φίλος του, είναι....
το ότι για την ΕΠΣΕ εγώ είμαι το καλό παιδί κι αυτός το μαύρο πρόβατο!!!
Εγώ δεν υπήρξα ποτέ καλό παιδί και φυσικά ποτέ δεν το έπαιξα ουδέτερος.
Ο κ. Χατζής και οι κύριοι της ΕΠΣΕ γνωρίζουν καλά αν και πόσο προσπάθησα ώστε να μην οδηγηθούν στα άκρα οι σχέσεις τους.
Δεν θέλω να γράψω το πόσο προσπάθησαν αυτοί οι οποίοι παριστάνουν τον φίλο του κ. Χατζή και πόσο τον βοήθησαν. Αυτό είναι διαχρονικό και το έχει ζήσει στο πετσί του.
Εγώ δεν αλλάζω την άποψή μου για τον κ. Χατζή. Ο ίδιος έχει δικαίωμα να κάνει τις επιλογές του, χωρίς καμία δέσμευση απέναντί μου και το ξέρει.
Όσο για "τους φίλους του", είμαι βέβαιος πως κάνουν την δουλειά τους.