Κυριακή 22 Μαΐου 2016

Κόμλεξ κατωτερότητας;

Συγνώμη αλλά μαγκιά είναι να λες την άποψή σου για τους άλλους, όταν είναι μπροστά, αλλά δεν είναι μαγκιά να είσαι στο fb και να προσπαθείς να συκοφαντείς πρόσωπα που σ΄ έχουν βοηθήσει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Κόμπλεξ κατωτερότητας είναι αυτό και όχι μαγκιά.
Όταν στο χωριό σου είσαι πάντα πίσω από τους άλλους, όταν όλα αυτά τα χρόνια δεν μπόρεσες να ξεχωρίσεις, αλλά το έκαναν άλλοι, τότε είναι λογικό να αισθάνεσαι μειονεκτικά και προσπαθείς να τους μειώσεις για να μπορείς πλασματικά να πλησιάσεις το...
επίπεδό τους, έστω και στον κύκλο των όμοιών σου.
Καθαρές κουβέντες.
Εγώ είμαι  μ---- και θα με γα......., αλλά την γλίτωσα επειδή ένας από εσάς πήρε τηλέφωνο τον ....., για να με βάλει στην θέση μου!!!
Γιατί άραγε δεν με πήρε ο  ........., για να με βάλει στην θέση μου;
Γιατί ξέρει πως μπορεί και να μου άρεσε το γ..........!
Κάποιοι από εσάς μεγαλώνετε παιδιά.
Κάποιοι από εσάς δηλώνετε πως έχετε επίπεδο....
Κάποιοι άλλοι δηλώνετε πολύ άνδρες και τέτοια σχετικά...
Λοιπόν να τελειώνουμε, Ένα ολόκληρο χωριό πραγματικά δεν περίμενε τουλάχιστον να φτάσετε στο σημείο να λέτε και να γράφετε για γυναίκες του χωριού σας όσα γράφατε στις συνομιλίες σας.
Από τις αρχές Απριλίου που το κάνατε, πέρασαν περίπου 50 μέρες. 
Πότε θα βρείτε την δύναμη να ζητήσετε δημόσια συγνώμη;
Πότε θα βγάλετε ανακοίνωση με συγνώμη και παραιτήσεις από θέσεις που έχετε σε διοικητικά συμβούλια;
Δεν περιμένω συγνώμη για το πρόσωπό μου και δεν το έχω ανάγκη.
Ξέρουμε ΟΛΟΙ ποιες κυρίες του χωριού σας προσβάλλατε χυδαία και μάλιστα κυρίες που σας βοηθούσαν. Τι θα κάνατε αν στις θέσεις τους ήταν οι γυναίκες σας, οι αδελφές σας, οι μάνες σας κλπ;
Μήπως τότε θα τραβούσατε τις τρίχες σας;
Μήπως τώρα θα προσπαθήσετε να τα κουκουλώσετε όλα;
Λυπάμαι, αλλά το κόμπλεξ κατωτερότητας δεν ξεπεράσθηκε ούτε με τα πτυχία, ούτε με τα λεφτά.