Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

ΛΗΛΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ

Κύριοι υπάρχουν κάποια πραγματα τα οποία δεν μου επιτρέπουν να γράψω όσα ξέρω.
Δεν θέλω αυτό το θέμα να το χαρακτηρίζουν κάποιοι ως αδυναμία.
Συζητώ με τους ανθρώπους του ΛΗΛΑ ως φίλος της ομάδας και δεν έχω κανένα δικαίωμα να γράφω κάποια πράγματα.
Έχω δηλώσει πως θα στηρίξω τον ΛΗΛΑ με όλες μου τις δυνάμεις και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν .
Δεν μ΄ ενδιαφέρει η άποψη κανενός. 
Όποιος αγαπάει τον ΛΗΛΑ βάζει πλάτη κι όποιος δεν ....
τον γουστάρει πάει απέναντι.
Θα έγραφα την Δευτέρα για την θέση μου, στο θέμα του ΛΗΛΑ, αλλά δεν πειράζει το γράφω τώρα να τελειώνουμε.
Ο ΛΗΛΑΣ είναι η ομάδα του χωριού μου. Εδώ ζω 10 χρόνια και μεγαλώνω τα παιδιά μου.
Τελειώσαμε κύριοι. Θα στηρίξω την ομάδα του ΛΗΛΑ χωρίς να στηρίζω τον οποιονδήποτε και χωρίς να δίνω λογαριασμό στον οποιονδήποτε.
Αν έχει κάποιος να πει κάτι, ας έρθει στο ΔΣ  του ΛΗΛΑ να το πει και να είμαι κι εγώ μπροστά.
Δεν είναι μαγκες αυτοί που λένε μαγκιές στα καφενεία.
Εγώ έχω αποδείξει πως δεν φοβάμαι κανέναν. Πιστεύω πως δεν ξέχασαν την παρουσία μου  στο ΔΣ πριν κάποιους μήνες.
Εγώ λεφτάς δεν είμαι, αλλά δεν παριστάνω και τον χορηγό του ΛΗΛΑ και δεν μπορεί κανείς να βγει και να πει πως πήρα έστω κι 1 ευρώ από τον ΛΗΛΑ.
Τελεία και παύλα λοιπόν σ΄ αυτούς που κέρδισαν στις πλάτες του ΛΗΛΑ.
Εγώ δεν έχω ανάγκη να μου βάλει πλάτη ο ΛΗΛΑΣ.