Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Δεξιά.... ο κ. Ψαθάς!!

Δεν πάτε καλά κύριοι.
Έψαχνα να βρω τον κ. Γιώργο Ψαθά, αντιπρόεδρο της ΕΠΣΕ και δήμαρχο Μεσσαπίων Δυρφίων στο γήπεδο, αλλά δεν τον έβρισκα πουθενά, παρά την "τηλεφωνική" βοήθεια του Βασίλη Χατζή.
Κι όμως ήταν εκεί. Μου έλεγαν πως ήταν στα δεξιά, αλλά εγώ ξέρω πως δεν ανήκει σ΄ αυτόν τον χώρο!!!! Πείτε μου κύριοι πως είναι στην κερκίδα, στο διάζωμα και ...
στην θέση πάνω από το γραφείο του προέδρου της ομάδας του κυρίου Θεοδοσίου, για να το καταλάβω!!!!
Χθες το βράδυ το κατάλαβα. Τον είδα στον ύπνο μου.
Ήμουν λέει στο κέντρο του γηπέδου με τον γιατρό, μέλος του ΔΣ του ΗΡΑΚΛΗ  και δημοτικού συμβούλου κ. Ηλιάδη και ο οποίος μου έδειχνε που ακριβώς ήταν ο κ. Ψαθάς και ο οποίος μου έλεγε: "Σύντομα εγώ θα είμαι δήμαρχος στην θέση του Ψαθά και ο Γιώργος θα είναι πρόεδρος στον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ"!!! Πετάχτηκα από το κρεβάτι και σαν τρελός πήγα στο ψυγείο και "χτύπησα" ένα γλυκάκι για να συνέλθω.
Καλημέρα κύριε Δήμαρχε.