Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Σας αγαπώ.....

Δεν παρεξηγώ κανέναν και δεν θυμώνω με κανέναν.  Έχω συνηθίσει σ'  αυτό το παιχνιδάκι και έχω υποστεί και τις συνέπειες.  Μ'  αρέσει που χθεσινοί εχθροί έγιναν σήμερα φίλοι και ενωσαν τις....
δυνάμεις τους εναντίον μου. 
Δεν έχω συνηθίσει να απειλώ και να είμαι ρουφιάνος. 
Τέτοιους είχαν δίπλα τους άλλοι, αλλά όχι εμείς. 
Εδώ και χρόνια προσπαθούν να ρίξουν την ίδια λάσπη παριστανοντας τις παρθένες, τους εντιμους και τους παράγοντες. 
Τώρα χρησιμοποιούν ακόμη και τους μπράβους που κάποτε εδειραν συνεργάτες τους. 
Μας απειλούν για να μας κλείσουν το στόμα. 
Ας συνεχίσουν.  Εμείς δεν ξεχωρίζουμε κανέναν.  Μια παρέα είναι και απλά ο καθένας παριστάνει τον φίλο μας και τα φορτώνει σε άλλον.
Όχι κύριοι.  Είσθε μια παρέα και μαζί προσπαθείτε να κάνετε κάποια πράγματα, αλλά δεν μπορείτε γιατί σας ενοχλεί η παρουσία μας. 
Εμείς έχουμε τον τρόπο μας και θα σας αντιµετωπίσουµε. 
Δεν φοβόμαστε τις απειλές σας.