Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Θεόδωρος Γιαννουκος

Θέλω να απευθύνω  ένα πραγματικά τεράστιο και ειλικρινές ευχαριστω σε όλους και όλες εσάς που με τιμήσατε με την ψήφο σας. Αλλά και σε αυτούς και αυτές που έκαναν διαφορετικές επιλογές. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένεια  μου και όλους ....
τους φίλους και φίλες μου που στάθηκαν δίπλα μου με συνέπεια και μεθοδικότητα και στήριξαν αυτή την προεκλογική μου προσπάθεια. Θέλω επίσης να σας ευχαριστήσω όλους από τα βάθη της καρδιάς μου για την εμπιστοσύνη που δείξατε στον κοινοτικό συνδυασμό μάς ΑΛΛΆΖΟΥΜΕ της ΈΛΕΝΑΣ ΒΑΚΑ. Με την ψήφο σας αγκαλιασατε τα 22 άξια άτομα που στελεχωσαν το ψηφοδέλτιο μας και μας οδηγησατε στην πρώτη θέση ως κοινοτικό ψηφοδέλτιο της μεγαλύτερης κοινότητας στην Στερεά Ελλάδα της κοινότητας Χαλκίδας. Με σύνθημα την πρόοδο την ανάπτυξη και την ευημερία του τόπου που ζούμε και αγαπάμε συνεχίζουμε. Με πίστη στο αύριο και με εισιτήριο την πρώτη θέση που με εκλεξατε προχωράω στο επόμενο βήμα στις 1 Σεπτεμβρίου στην πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου της κοινότητας Χαλκίδας για την εκλογή  μου στο αξίωμα του Προέδρου όπως προβλέπεται από τον κλεισθενη .