Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Εδώ είμαι κι εγώ και να σας ευχηθώ καλή εβδομάδα και ψυχραιμία.
Θα γίνω πάλι κακός, γιατί μας δίνουν δικαιώματα κι εμείς δεν τ΄ αφήνουμε χωρίς σχολιασμό.
Χωρίς νίκη για 2η αγωνιστική έμεινε η ομάδα της Ερέτριας και έχασε 4 βαθμούς στα δύο παιχνίδια που έδωσε με ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟ και ΤΑΜΥΝΑΪΚΟ. 
Πάντως στον χθεσινό αγώνα χρειάσθηκε να της δοθεί ένα πέναλτι για να ισοφαρίσει. Το αν ήταν ή δεν ήταν πέναλτι μικρή σημασία έχει. Αυτό προφανώς το είδανε όσοι ήταν στο.... γήπεδο ή θα πούνε την άποψή τους, αυτοί οι ειδικοί αναλυτές που θα δούνε την φάση σε βίντεο.
Ένας αναγνώστης μου είπε μια ατάκα με την οποία γέλασα πολύ.
"Χρειάσθηκε λέει να παρέμβει το "100" για να πείσει "το ναυτικό" ώστε να ρίξει "την τορπίλη"!!!
Μου άρεσε αυτό και είμαι ο τελευταίος που θα μιλήσει για λάθος των διαιτητών, αφού ο κ. Ιωάννου είναι Εθνικής Κατηγορίας και ο κ. Κασομούλης εμπειρότατος και καλός διαιτητής.
Ο μπάρμπα Στέλιος επιμένει στο ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΘΕΟΣ και βλέπουμε πως η Ερέτρια έμεινε ήδη 5 βαθμούς πίσω από τον πρώτο στην βαθμολογία και αν ο ΤΑΜΥΝΑΪΚΟΣ κερδίσει τον ΛΗΛΑ, τότε η ΕΡΕΤΡΙΑ θα είναι στην 4η θέση και θα βρεθεί δίπλα δίπλα και με τον ΑΜΑΡΥΝΘΙΑΚΟ.
Με αυτές τις συνθήκες, ο στόχος της προέδρου και το όνειρό της για κατάκτηση του πρωταθλήματος δείχνει να πήρε λάθος δρόμο. 
Καλημέρα σας.