Παρασκευή 1 Απριλίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος" σε Β΄ ΕΚΔΟΣΗ

 - Τι άλλο θ΄ ακούσω κύριοι;;;;;
Δεν με συμπαθούνε λέει ο άλλος, τα μέλη του ΔΣ της ΕΠΣΕ, δεν με συμπαθούνε οι δημοτικοί άρχοντες, δεν με συμπαθούνε οι του ΔΟΑΠΠΕΧ, δεν με συμπαθούνε στην Περιφέρεια.
Και τι έγινε κύριοι; Γιατί θα πρέπει να με συμπαθούνε όλοι αυτοί;
Σημασία έχει πως ο μπάρμπα Στέλιος τους συμπαθεί. Όχι όλους, αλλά αρκετούς από τους κυρίους και τις κυρίες που είναι μέλη στο κάθε ΔΣ, όλων των παραπάνω.
Για κάποιους θα έβαζα και το χέρι μου στην φωτιά αν χρειαζόταν, αλλά δεν θα ....χρειασθεί, γιατί τα καταφέρνουν και μόνοι τους.
Κύριοι μια λεπτομέρεια σας έχει διαφύγει.
Ο μπάρμπα Στέλιος, όταν εκτιμά κάποιον, δεν ζητάει ούτε αποδείξεις, ούτε πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων, ούτε τίποτα. 
Δεν θέλουμε να γράψουμε ονόματα, γιατί δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος.
Στην αυτοδιοίκηση και στο ποδόσφαιρο, θα πετύχεις όταν έχεις αξιόλογους συνεργάτες και όχι αχυράνθρωπους ή δήθεν και κωλοτούμπες.
Μην μπαίνετε λοιπόν στον κόπο να τηλεφωνείτε και να μου λέτε διάφορα.
Εγώ δεν γίνομαι καλά με τίποτα που λέει και το άσμα και άδικα χάνεται τον καιρό σας.
Ο μπάρμπα Στέλιος δεν τσιμπάει ότι κι αν του πείτε.
Στην αριστερή μου μασχάλη, έχω δημιουργήσει έναν αποθηκευτικό χώρο, όπου αποθηκεύω διάφορα τελειωμένα αναλώσιμα υλικά, ενώ στην δεξιά μου πλευρά έχω ανθρώπους που εκτιμώ και σέβομαι.
Ελπίζω να πήραν την απάντηση κάποιοι.