Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Δεν είμαι ηλίθιος και σε καμία περίπτωση δεν τον παριστάνω. Ξέρω καλά τι συμβαίνει με κάποιους ανθρώπους, αλλά έχω μάθει να κρατάω αποστάσεις με τον δικό μου τρόπο.
Σήμερα Παρασκευή θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τις θέσεις μας απέναντι σε αυτούς που λένε πως μας εκτιμούν και θέλουν την συνεργασία μας, αλλά με τις πράξεις τους άλλα δείχνουν. 
Προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο και πιστεύουν πως δεν..... το έχουμε καταλάβει.
Κύριοι κάντε τις δουλειές σας με τους ανθρώπους που επιλέξατε και αφήστε εμένα να κάνω την δική μου δουλειά. Να ξέρετε πάντως πως  δεν έχετε δύο, αλλά περισσότερα καρπούζια στην μασχάλη σας και θα σας πέσουν όλα!!!!!
Καλά κάνετε και κοιτάτε την τσέπη σας, αλλά να μην έχετε την απαίτηση μετά να τρέξω να σας βοηθήσω. 
Μπλέξατε την αυτοδιοίκηση με το ποδόσφαιρο και δεν θα σας βγει σε καλό.