Τέλος εποχής
Μέχρι τώρα δεν μας άκουγε κανείς.
Καιρός να δώσουν απαντήσεις.
Τα κόμματα έγιναν περισσότερο αρχηγικά και κόμματα «ομάδας», ακόμη και από την εποχή των ηγετών Καραμανλή και Παπανδρέου.
Κύριοι, τέλος εποχής. Κανείς δεν μπορεί να συνεχίσει έτσι.
Πρέπει όλοι να πάρετε το μήνυμα.
Τα κόμματα πρέπει να γυρίσουν στη βάση, στο λαό.
Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ δεν έχει άλλα περιθώρια.
Κύριε Καραμανλή, ήρθε η ώρα να οργανωθεί το κόμμα στη βάση και να πάνε στα σπίτια τους όλοι αυτοί που πλήγωσαν την παράταξη.
Οι βουλευτές ήθελαν τους δικούς τους κομματάρχες σε κάθε χωριό και όχι μια οργανωμένη Τοπική Οργάνωση. Αυτό ήταν η καταστροφή.
Τώρα ήρθε η ώρα να μπούνε όλοι στη γωνία και να επιστρέψει το κόμμα στη βάση.
Θα γίνει, θέλουν δεν θέλουν κάποιοι.