Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΓΩΝΗΣ

Έχω άδικο;

Δεν έχω κάτι προσωπικό εναντίον του κ. Παγώνη. Απλά η άποψή μου είναι πως ο Αναγνωστάκης υπερτερεί σε πολλά και είναι περισσότερο ξεκάθαρος.
Ένα παράδειγμα. Τις τελευταίες μέρες από την......
 πλευρά του κ. Παγώνη μαθαίνουμε πως είχε πάρει το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ. Ο ίδιος δεν διέψευσε ποτέ αυτές τις διαρροές. Όταν όμως ένας πολιτικός δεν λέει αλήθειες, τότε δεν μπορεί να έχει την απαίτηση να τον εμπιστευθούν και να τον πιστέψουν.
Κύριε Παγώνη, αποδείχθηκε πως το ΠΑΣΟΚ δεν είχε δώσει σε κανέναν το χρίσμα, γι` αυτό και συμμετείχατε στη συνάντηση της Παρασκευής. Έτσι δεν είναι;
Κύριε Παγώνη, δεν έχω άδικο. Αυτή είναι η όλη αλήθεια, κατά την άποψή μου. Σε λίγο θα δώσουμε κι ένα άλλο στοιχείο, το οποίο ουσιαστικά θα έπρεπε να σας οδηγήσει στην παραίτηση από την διεκδίκηση του χρίσματος από το ΠΑΣΟΚ.
Σε λίγο η συνέχεια.