Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Τα θρασύδειλα ανθρωπάκια όταν δεν μπορούν να γράψουν με το ονοματάκι τους προχωρούν σε γελοιότητες. Οι ηθικοί αυτουργοί και οι υποκινητές είναι γνωστοί και το ηλεκτρονικό στίγμα και αποτύπωμα τους σε λίγο θα είναι επίσης γνωστό, αν και προσωπικά δεν μ΄ απασχολεί το θέμα.
Εκτός από το apopsignomi.blogspot.com καμία ιστοσελίδα δεν είναι δική μου και δεν γράφω και σε καμία άλλη.
Η ευθύνη ανήκει σ΄ αυτούς που δεν ....
αντέχουν την αλήθεια και φυσικά τρέμουν γιατί γνωρίζουν τις αποκαλύψεις που έρχονται!!!
Δεν πρέπει να ξεχνούν την ιστορία μ΄αυτούς που αγόραζαν για πενταροδεκάρες χωράφια, επειδή ήξεραν πως μετά από χρόνια θα περνούσε από εκεί ο δρόμος!!!!
Να γιατί φωνάζουν και τώρα!!!
Είναι αυτοί που με μαϊμού παραστατικά νομιμοποιούσαν αυθαίρετα!!!
Όσα κι αν κάνουν δεν με λυγίζουν. Τους πονάει η αλήθεια και αυτό μ΄αρέσει.
Έμεινα μόνος μου απέναντί τους και είμαι χωρίς χρήματα απέναντι σε λεφτάδες.
Θα τους ¨ξεβρακώσω πολιτικά¨ και θα τους αρέσει.
Στο τέλος θα συμμαχίσουν με τον δήμαρχο για να γλυτώσουν τα χειρότερα.
Εγώ και τότε θα είμαι απέναντί τους!!!
Γιάννη μου βάλτο καλά στο μυαλό σου.
Βαγγέλη μου, εγώ είμαι εδώ.
Νικολάκι μου, τα θέλει ο τέτοιος σου.
Εγώ είμαι εδώ και απαντώ, χωρίς να χρησιμοποιώ ψεύτικες ηλεκτρονικές διευθύνσεις.
Οι γάϊδαροι τολμούν. Οι κοτούλες;;