Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΛΙΑΓΚΟΥΚΟ

Κύριε Λιαγκούκο λυπάμαι, αλλά θα πρέπει να σας ενημερώσω πως κανείς δεν είναι υποχρεωμένος πριν σχολιάσει κάτι, να συζητά με παράγοντες ποδοσφαιριστές και προπονητές!!!
Χαίρομαι που δεν ανήκω στους άσπονδους φίλους σας και δεν μ΄ ενοχλεί που δεν είμαι πραγματικός σας φίλος!!!
Κύριε Λιαγκούκο, έχω δικαίωμα να έχω.....
άποψη. Όχι για την εργασία σας ή την προσωπική σας ζωή, αλλά για τον ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟ, όπως και για την κάθε ομάδα.
Κύριε Λιαγκούκο, δεν έχω την απαίτηση να ξέρετε πως έχω κάνει ραδιοφωνικό ρεπορτάζ για το γήπεδο της Λαμψάκου όταν είχε το πρόβλημα με το πότισμα, ούτε για το γυμνάσιο που είναι δίπλα, ούτε για πολλά άλλα στην Λάμψακο.
Και κάτι ακόμη. Ένα σχόλιο έκανα για τον Ελλήσποντο και αντιδράσατε!!!
Αν έγραφα πως ο Ελλήσποντος με τις μεταγραφές που κάνει, πάει για μεγάλα πράγματα, θα αντιδρούσατε!!!
Και πάλι Καλή Επιτυχία!!