Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Εδώ γελάνε

Καλέ μου άνθρωπε δεν είμαι από τα παιδάκια που κάποιος μπορεί να ξεγελάσει με καραμέλες και σοκολάτες, ούτε με ωραίες γκόμενες, ούτε φυσικά με τα λεφτά του.
Καραμέλες και σοκολάτες δεν τρώω γιατί μου ανεβάζουν το σάκχαρο!!
Από γκόμενες δεν έχω ανάγκη αφού έχω την γυναίκα μου και 3 κοράκλες!! Γεμάτο θηλυκά είναι το σπίτι μου δόξα τον θεό!!!
Τα λεφτά καλά είναι, αλλά να παίρνεις για κάτι που ....
προσφέρεις και όχι για χαβαλέ ή γιατί είσαι ωραίος.
Καλέ μου άνθρωπε, μην μπλέκεις τα πράγματα. Είμαι από 14 χρονών στην επικοινωνία και από τότε πέρασαν 40 χρόνια!!!!
 Μακάρι να μπορούσα ν΄ αλλάξω και να γίνω κι εγώ υπάλληλος ή αυλοκόλακας κάποιου και να είμαι μια χαρά. Δεν μπορώ όμως. Θέλω να γράφω ελεύθερα αυτά που θέλω και να μην κουράζω κανέναν, ούτε να υποχρεώνω κ.αποιους.
Καλέ μου άνθρωπε, έχω κι εγώ τις παραξενιές μου, γι΄ αυτό δεν θα με δεις ποτέ στους κολλητούς των ανθρώπων της όποιας εξουσίας.