Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πριν λίγο ενημερώθηκα από δημοσιογράφους για μία ανακοίνωση της διοίκησης του ΛΗΛΑ Βασιλικού.
Την δημοσίευσα για να διευκολύνω αυτούς που ίσως δεν ήθελαν να την δημοσιοποιήσουν.
Ήμουν και θα παραμείνω φανατικός με την αρχή, ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ.
Φυσικά καταλαβαίνω απόλυτα τους ανθρώπους του ΛΗΛΑ και τους συμβούλους επικοινωνίας που διαθέτουν.
Εγώ δεν κρατώ κακία σε κανέναν και φυσικά κανένα κακό δεν....
θέλω να κάνω στην ομάδα του ΛΗΛΑ.
Ηταν αναμενόμενη η επίθεση προς το πρόσωπό μου, αφού προφανώς είχαν αδυναμία να ¨μιλήσουν¨ και να τα πούνε με αυτούς που θα έπρεπε.
Θα θυμίσω στον κύριο Κικίδη την συνομιλία που είχαμε όταν ο ίδιος μου τηλεφώνησε. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να δημοσιοποιήσω τον διάλογο που είχαμε. Αυτό θα το κάνω μόνο αν συμφωνήσει και ο ίδιος.
Αγαπητέ κύριε Κικίδη σας εύχομαι πάντα επιτυχίες με τον ΛΗΛΑ.
Να ξέρετε πως εγώ κρατάω πάντα την άποψή μου και δεν την αλλάζω όταν κάποιος μου προσφέρει δουλειά.
Αυτά τα κάνουν άλλοι και πάντως όχι εγώ.
Και κάτι τελευταίο. Στο παρελθόν είχατε κάνει πάλι το ίδιο λάθος για μένα. Το ξεχάσατε;