Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

Μιχάλης Παυλής


Ο Μιχάλης Παυλής, αποκάλυψε τους σοβαρούς λόγους υγείας για τους οποίους αποχώρησε από το ποδόσφαιρο για δύο χρόνια. Ο παίκτης της ΑΕΚ, παρέδωσε μαθήματα ψυχής και έδωσε θάρρος σε ανθρώπους που αντιμετωπίζουν σκλήρυνση κατά πλάκας, δηλώνοντας χαρακτηριστικά «δεν θα με νικήσει η αρρώστια».
Αναλυτικά τι είπε στην «Αθλητική Κυριακή» για το ....

σοβαρό πρόβλημα υγείας που τον ταλαιπωρεί:
«Είναι μια πονεμένη ιστορία. Ήταν Μάιος του 2010, όταν ξύπνησα και έπαθα κάτι, που άλλαξε όλη μου τη ζωή… ».

- Τι συνέβη;

«Ένιωθα μουδιάσματα στα πόδια και στα χέρια. Είχα παράλυση σε σημεία στο σώμα μου. Πήγα στην προπόνηση και πάταγα τα πόδια μου και έπεφτα κάτω. Εκεί κατάλαβα ότι κάτι παίζει... ».


- Οι γιατροί τι σου είπαν; Ποια ήταν η διάγνωση της ασθένειας; Τότε έμαθες ότι έχεις σκλήρυνση κατά πλάκας;


«Ναι, κάπως έτσι. Δεν μπορούσα να σκεφτώ τίποτα. Έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου, όταν έμαθα τι ακριβώς είναι η ασθένεια αυτή και μετά ξεκίνησε ο δικός μου Γολγοθάς. Είμαι όμως άνθρωπος που δεν το βάζω κάτω με τίποτα. Είμαι εγωιστής και δεν θα με νικήσει η αρρώστια. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο για ένα παιδί 20 ετών να υποβάλλεται σε αυτού του είδους τις θεραπείες, με αγωγές και τρεις φορές την εβδομάδα με ενέσεις. Όταν έμεινα ελεύθερος από την ΑΕΚ και είχα κάποιες προτάσεις από ομάδες δεν με έπαιρναν για το θέμα της υγείας μου».


- Οι γιατροί σου είπαν ότι μπορεί και να μην ξαναπαίξεις ποδόσφαιρο;


«Ναι. Βεβαίως δεν ήξεραν με σιγουριά τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον και μου είπαν ότι υπάρχει και αυτό το ενδεχόμενο... Μου είπαν ότι, αν δεν προσέξω, δεν θα ξαναπαίξω».


- Συμπαράσταση είχες;


«Από λίγους ανθρώπους. Μόνο η οικογένειά μου με στήριξε σε αυτήν την περιπέτεια. Αισθάνθηκα ότι η ΑΕΚ με πέταξε… ».


- Σε είχαν χαρακτηρίσει νέο Ντέμη όταν ήρθες...


«Ίσως και για αυτόν τον λόγο με πέταξαν εκείνη την περίοδο… ».


- Εκδίκηση στο πρόσωπο του Ντέμη;


«Ίσως!»


- Έχεις φανταστεί πως αυτό που κάνεις είναι επικίνδυνο και για τη ζωή σου;


«Ναι, το φαντάστηκα, αλλά δεν σκέφτηκα στιγμή να ζητήσω να γυρίσω στην προετοιμασία. Η αγάπη μου για την ΑΕΚ είναι τέτοια που ακόμα και τη ζωή μου δίνω και το απέδειξα. Πέρασε αμυδρά από το μυαλό μου, αλλά στη ζωή δεν ξέρεις ποτέ πώς μπορεί να έρθουν τα πράγματα! Η ΑΕΚ τώρα πραγματικά μας χρειάζεται όλους!


Περνάω δύσκολα, αφού δεν πληρωνόμαστε, αλλά από την άλλη δεν θέλω να κάθομαι και να επιβαρύνω τους γονείς μου.


Θα τη σώσουμε την παρτίδα. Είχα πει ότι, εάν πέσουμε, θα το… κόψω, αλλά δεν θα χρειαστεί να σταματήσω το ποδόσφαιρο».