Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Άποψή μου

Δεν απαντώ με ύβρεις στους υβριστές. Προτιμώ να περιμένω μέχρι την ώρα που θα δικαιωθώ γι΄ αυτά που έγραφα και εξακολουθώ να γράφω για τον ΗΡΑΚΛΗ και όχι να ξεχνώ όπως κάποιοι κάνουν.
Είχα την άποψή μου για τον κύριο Βαζάκα και δεν μου άρεσε το πανηγυράκι. Έχω την άποψή μου για την διοίκηση του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ και ....
την έχω γράψει άπειρες φορές. Τους βγάζω το καπέλο και μπροστά τους αισθάνομαι νάνος. Κάνουν λάθη, αλλά ποιός δεν κάνει;
Κι άλλοι βάζουν χρήματα σε ομάδες, αλλά παίζουν στο τοπικό και άντε και στο Περιφερειακό.
Όσο για κάποιους τετραέξυπνους οι οποίοι θέλουν να είναι ¨ΟΙ ΦΙΛΟΙ¨ του Στούπα και του Γκαλούφα καλά κάνουν, αλλά δεν τους ακούω και δεν τους απαντώ γιατί ξέρω τον ρόλο τους.
Εγώ δεν μπορώ να γίνω φίλος του κ.  Στούπα και του κυρίου Γκαλούφα, γιατί πρέπει να ασκώ κριτική, αλλά τους σέβομαι, τους εκτιμώ και τους ζηλεύω πολύ.