Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ

Καλημέρα Χαλκιδάρες. Δεν θέλω γκρίνια και παράπονα. Ο καθένας να λέει την άποψή του και όλοι θα κριθούμε.
Πάντως το ξαναγράφω. Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ είναι μαγαζί γωνία και όχι μπακάλικο.Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ είναι απέραντη αγκαλιά και τους χωράει όλους και όχι έναν μικρό πάρκινγκ. Ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ έχει πολλούς παλαίμαχους οι οποίοι τον αγαπούν και ....
τον παρακολουθούν και όχι 2-3 οι οποίοι ούτε στο γήπεδο δεν πατάνε.
Αφήστε λοιπόν τα φανταστικά σενάρια και πάτε στην αγκαλιά του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ όλοι.
Αγαπώ τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ δεν σημαίνει πως πρέπει να είμαι στην διοίκηση, θέλω να είμαι προπονητής, θέλω να είμαι Γενικός Αρχηγός, θέλω να είμαι Τεχνικός Διευθυντής και άλλα τέτοια.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Αυτό πρέπει να είναι το σύνθημα και χωρίς πολλά πολλά ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ θα έχει στο ταμείο του 100.000 ευρώ από τα εισητήρια.