Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Ψυχραιμία

Έχω την εντύπωση πως κάποιοι θέλουν να μη συνεχίσουν να μεταδίδουν αγώνες και συνεχίζουν να προκαλούν την διοίκηση της ΕΠΣΕ. Άνθρωποι οι οποίοι τονίζουν πάντα πως εκτιμούν σέβονται και δεν έχουν κανένα πρόβλημα με τον αναπληρωτή πρόεδρο της ΕΠΟ και πρόεδρο της ΕΠΣΕ κ.  Παπακωνσταντίνου, να τον αμφισβητούν και να λένε διάφορα κάθε Σαββατοκύριακο.
Στον 96,5 διευθυντής είναι ο κ.  Μπατσακούτσας και....
υπεύθυνος αθλητικού τμήματος ο κ. Παπανταζής.
Είναι δυνατόν αυτοί οι δύο άνθρωποι να υπογράφουν ¨την επίθεση¨ στο πρόσωπο του κ.  Παπακωνσταντίνου και της ΕΠΣΕ  από δημοσιογράφους του σταθμού, χωρίς στοχεία;
Κύριοι δώσατε αφορμές και η ΕΠΣΕ πήρε μια απόφαση. Αν η απόφαση είναι παράνομη, ακολουθήστε την νόμιμη οδό και όχι να λέτε πράγματα που δεν στέκουν.
Με άδεια της ΕΠΣΕ μπαίνατε στα γήπεδα μέχρι πριν λίγο καιρό.
Κάτι λοιπόν έγινε και η ΕΠΣΕ δεν σας ξαναέδωσε άδεια.
Ο πρόεδρος της ΕΠΣΕ εξήγησε σε όλους τους τόνους τα πάντα.
Λέτε να μη γνωρίζει τον ΚΑΠ;
Λέτε να μην ξέρουν οι κύριοι Μπατσακούτσας και Παπανταζής  το αν έχει δίκιο ή όχι η ΕΠΣΕ και ο κ.  Παπακωνσταντίνου;
Τέλος πάντων. Πιστεύω πως αυτή η επίθεση στο πρόσωπο του κ.  Παπακωνσταντίνου δεν θα φέρει καλά αποτελέσματα. Θα έχουμε χειρότερα δηλαδή και δεν θα την πληρώσουν πρόσωπα αλλά οι ραδιοφωνικοι σταθμοί.
Αν κάποιοι δεν θέλουν τους κανόνες, ας αφήσουν τους υπόλοιπους κι ας μη ψάχνουν για δικαιολογίες.
Εγώ δεν είμαι φίλος των ανθρώπων της ΕΠΣΕ, αλλά κάτι μου λέει πως θα απαντήσουν όπως πρέπει και θα κλείσουν μια και καλή το θέμα.
Έχω την εντύπωση πως πριν γίνει το οτιδήποτε ο κ.  Μπατσακούτσας και ο κ. Παπανταζής θα παρέμβουν.