Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Απάντηση

Αγαπητέ αναγνώστη, διάβασα το μήνυμα και σ΄ ευχαριστώ για τις ύβρεις, αλλά έχω την άποψή μου.
Δεν θα κρίνω αν η μπάλα πέρασε ή δεν πέρασε την γραμμή κι αν ήταν ή δεν ήταν γκόλ.
Οι διαιτητές αποφάσισαν και σίγουρα ξέρουν καλύτερα από εμένα. Δεν μπορώ όμως να δεχθώ και τους χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπο ενός ......
διαιτητή, επειδή κάποιοι είδαν διαφορετικά απ΄ ότι είδε ο ίδιος.
Την ίδια άποψη έχω και για όποιον χαρακτηρίζει τους διαιτητές.
Πως άραγε θα αισθανόταν ο κάθε παράγοντας αν οι διαιτητές χαρακτήριζαν παράγοντες, προπονητές και ποδοσφαιριστές; Δεν κάνουν λάθη αυτοί;
Το ΑΥΛΩΝΑΡΙ έχει δεχθεί 11 γκόλ στο πρωτάθλημα και σχεδόν άλλα τόσα στο κύπελλο!!!
Ποιοί άραγε είναι απαράδεκτοι και η ομάδα δέχθηκε τόσα γκόλ;
Αγαπητέ αναγνώστη δεν μ΄ ενοχλεί ¨το στόλισμα¨ που μου κάνεις, αλλά δεν δέχομαι να γράφεις πως καλύπτω τους φίλους μου στα ΛΟΥΚΙΣΙΑ!!!
Η εκτίμηση που έχω στον προπονητή κ. Τόγια είναι μεγάλη και πιστεύω πως το γνωρίζει και ο ίδιος.
Τα πρόσωπα που αναφέρεις, έχουν λόγους ¨να στηρίζουν"  την ανακοίνωση του ΑΥΛΩΝΑΡΙΟΥ, αν και παριστάνουν τους φίλους των ανθρώπων των ΛΟΥΚΙΣΙΩΝ.
Δεν έχω κανέναν λόγο να κρύψω την άποψή μου και δεν μ΄ ενδιαφέρει το τι θα πούνε τα ΛΟΥΚΙΣΙΑ και τι το ΑΥΛΩΝΑΡΙ.
Αυτά και μόνο αυτά.