Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Επι προσωπικού

Δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει ν΄ ανεχθώ τις ύβρεις και τις συκοφαντίες ανθρώπων οι οποίοι μπορούν να χρησιμοποιούν ένα μικρόφωνο το οποίο δεν τους ανήκει και δεν μπορώ τουλάχιστον να απαντώ με αληθινά γεγονότα, μέσα από το δικό μου blog.
Εχω την εντύπωση πως οι κύριοι αυτοί οι οποίοι είχαν ανέβει σε καλάμι, κάτι έπαθαν όταν έσπασε το καλάμι και βρέθηκαν στο .....
έδαφος. Ας πάνε να κοιταχθούν, μήπως και το όποιο τραύμα τους δημιούργησε πρόβλημα.
Δεν τους φταίω εγώ και το ξέρουν. Δεν είμαι ούτε στο σπίτι τους, ούτε στα γραφεία και στο στούντιο και αυτό σημαίνει πως αυτά που λένε και κάνουν, φροντίζουν οι ίδιοι να τα μεταφέρουν προς τα έξω.
Αν κάτι απο αυτά που γράφω δεν είναι αληθινό ας μας το πούνε.
Τι δεν έκαναν και τι δεν είπαν άραγε από αυτά που έγραψα;
Είναι καλοί αυτοί που τα κάνουν και όχι εγώ που απλά τα δημοσιοποιώ;