Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ

Νέα Αρτάκη, 27 Μαρτίου 2014
Υπηρετώ πιστά το χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, επί σειρά πολλών ετών. Από όλες τις θέσεις ευθύνης: του δημάρχου και του επικεφαλής της αντιπολίτευσης στο Δήμο Νέας Αρτάκης, του αντιδημάρχου και του δημοτικού
συμβούλου στον «Καλλικρατικό» Δήμο Χαλκιδέων.
Ανταποκρινόμενος πάντοτε στην πρόσκληση των συμπολιτών μου και προσερχόμενος με τις καλύτερες των προθέσεων, χωρίς όρους συμμετοχής και με μόνη φιλοδοξία αλλά και μέγιστη τιμή μου, να μάχομαι για την Αρτάκη και τους ανθρώπους της, να βαδίζω με γνώμονα το συμφέρον τους.
Είμαι υπερήφανος γι’ αυτήν την πορεία. Μια διαδρομή που χαρακτηρίζεται....

από δουλειά, αγώνα, μικρές ή μεγάλες νίκες, πιθανά λάθη και παραλείψεις, χαρές και λύπες.
Όμως, όλα έχουν ένα τέλος και όλοι ολοκληρώνουν κάποτε τον κύκλο τους.
Σας γνωρίζω ότι για εμένα, ήρθε αυτή η ώρα.
Αποχωρώ από την ενεργή εμπλοκή μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, με γλυκό το καταστάλαγμα της διαδρομής μου σ’ αυτήν και με ψηλά το κεφάλι.
Αφήνοντας χώρο - πεδίο δράσης στις νεώτερες γενιές, στη βιολογική ορμή, στη φρεσκάδα της ματιάς και στα νέα ρεύματα ιδεών που οφείλουν να εισφέρουν στα κοινά. Με πίστη στη νομοτέλεια της ανανέωσης και με την
ελπίδα ότι δεν θα συμβιβαστούν με ότι έχουμε εμείς μέχρι σήμερα πετύχει αλλά θα επιδιώξουν να αποδειχθούν ακόμη καλύτεροι.
Ευχαριστώ όλους τους κατά καιρούς αιρετούς συναδέλφους για την αλληλοεκτίμηση και το επίπεδο συνλειτουργίας μας, τους υπαλλήλους και όλους τους φορείς για την συνεργασία τους, το λαό της Αρτάκης για την κατανόησή του και βέβαια, την οικογένεια μου που ήταν πάντα δίπλα μου.
Συνεχίζω υποστηρικτής και συμπαραστάτης της μεγάλης και αποτελεσματικής προσπάθειας της Δημοτικής Αρχής.
Παραμένω δίπλα στον Δήμαρχο μας Θανάση Ζεμπίλη και τη Δημοτική Παράταξή μας «Γέφυρα στο Μέλλον / Κοινωνική Συμμαχία – Αλληλεγγύη», προασπίζοντας αυτό το επιτυχές εγχείρημα και τον αταλάντευτο αγώνα για τη συνέχιση και το προχώρημά του στην επόμενη ημέρα.
Γιατί, μπορεί οι θητείες να έχουν ημερομηνία λήξης, όμως, η αγάπη για την Αρτάκη και το ενδιαφέρον για την πρόοδο και την ανάπτυξη της, δεν τελειώνουν.
Γιατί, η Αρτάκη ήταν και είναι στο επίκεντρο της ζωής μου. 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ