Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Καλησπέρα Νικολάκη

Νικολάκη, ο πόνος είναι πόνος κι εγώ ειλικρινά συμπάσχω μαζί σου.
Κουβαλάς ήττες στο σβέρκο σου και δεν αντέχεις το βάρος.
Ηττα στο επιμελητήριο, στις ομοσπονδίες, στους εμπορικούς συλλόγους στο θέμα του αντιπεριφερειάρχη και σε τόσα άλλα θέματα. Πήρες στο λαιμό σου ανθρώπους που αν δεν σε είχαν δίπλα τους, ίσως να είχαν μια καλύτερη τύχη.
Νικολάκη, το τι κάνω εγώ στη ζωή μου αφορά εμένα και την οικογένειά μου.
Δεν έγινα ποτέ παρατρεχάμενος κανενός και δεν πληρώθηκα ποτέ με.....
χρήματα του δημοσίου.
Δεν μας είπες όμως αν μοίραζες ψηφοδέλτια του ΣΙΜΟΥ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ στις Εθνικές Εκλογές. 
Νικολάκη, αυτά που γράφεις τα έχουν γράψει και τα έχουν πει πολλοί, εδώ και πολλά χρόνια.
Μην ξεχνάς πως ήπιες καφεδάκι μαζί μου για να με πείσεις να γίνω ρουφιάνος εναντίον των ανθρώπων του TOP FM κι όταν σου είπα όχι, άρχισες τις συκοφαντίες.
Νικολάκη τους πήγες στο δικαστήριο τους ανθρώπους και έσπασες τα μούτρα σου.
Συνέχισε με τις αηδίες και τις κακίες σου. 
Εγώ έχω να προσέξω την οικογένειά μου και φυσικά θα γράφω την άποψή μου, για θέματα που έχουν να κάνουν με την αυτοδιοίκηση, τον αθλητισμό και γενικότερα την πολιτική.
Εγώ δεν σε θεωρώ επικίνδυνο. Ένα κακομαθημένο παιδί είσαι που βγάζεις κακίες για τους ανθρώπους που δεν προσκυνούν τ΄ αφεντικά σου.
Για να μας πεις για ποιόν δεν έχεις ρίξει χολή;
Νικολάκη, πραγματικά συμπάσχω μαζί σου.
Για τα υπόλοιπα και για το που φτάνουν τα δικαιώματά σου, θα τα πούμε στους αρμοδίους.