Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Φάνης Σπανός

Ο κ. Φάνης Σπανός είναι ο υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης Εύβοιας με το ψηφοδέλτιο του κ. Μπακογιάννη.
Μια πολύ καλή επιλογή η οποία και θα βοηθήσει αρκετά την Εύβοια.
Δεν έχω καμία αμφιβολία πως ο Κώστας Μπακογιάννης θα είναι ο περιφερειάρχης για τα επόμενα 5 χρόνια και στην Εύβοια αντιπεριφερειάρχης θα είναι ο κ. Φάνης Σπανός.
Κάποια λάθη που τα καταλαβαίνουμε όλοι, δεν.....
θα επηρεάσουν το αποτέλεσμα. Πρέπει όμως ο κ. Σπανός να φροντίσει ώστε να μην έχουμε επαναλήψεις αυτών των λαθών, γιατί αυτό δεν θα είναι καλό.
Εγώ την άποψή μου την έχω γράψει για τον κ. Σπανό και δεν την αλλάζω. Ήταν ξεκάθαρη η θέση μου για το ποιόν έπρεπε να έχει μαζί του ο κ. Μπακογιάννης ως αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας και είχα εξηγήσει και τους λόγους.
Προσοχή όμως γιατί κάποιες επιλογές του κ. Σπανού και του κ. Μπακογιάννη, μπορεί να δημιουργήσουν απορίες στο εκλογικό σώμα.