Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Θανάσης Μπουραντάς

Έγραφα και θα γράφω πάντα την άποψή μου, για τους υποψηφίους και αυτό δεν θα μου το απαγορεύσει κανείς.
Ο κ. Μπουραντάς, ποτέ δεν αντέδρασε σε όποιο σχόλιό μου. Αντιδρούν κάποιοι οι οποίοι θεωρούν πως είναι κάποιοι, ενώ δεν είναι τίποτα. Κύριοι, κοιτάξτε να μαζέψετε ψήφους στην περιοχή σας για την παράταξη και σταυρούς για τον εαυτό σας και μετά τα λέμε.
Φυσικά και δεν έχω καμιά υποχρέωση να δημοσιεύω....
ότι εσείς στέλνετε. Δεν είχαμε και δεν έχουμε κανενός είδους συνεργασία και δεν έχω καμία υποχρέωση, να σας διαφημίζω.
Από το γραφείο του κ. Μπουραντά ότι έχει έρθει το έχω ανεβάσει και αυτό φαίνεται.
Υπηρετεί χρόνια την αυτοδιοίκηση ως Νομάρχης και αντιπεριφερειάρχης και θα ήταν τουλάχιστον βλακεία μου, να μην δημοσιεύω αυτό που μου στέλνει.
Αυτά για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους.