Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

Καληνύχτα

Οι τελευταίες μέρες ήταν δύσκολες για μένα και την οικογένειά μου κι ας μην το δείχναμε. Ενα πρόβλημα υγείας μας ταλαιπώρησε και πραγματικά φτάσαμε στα όρια της αντοχής μας.
Δεν θέλαμε να  κάνουμε καμιά αναφορά σ΄ αυτό και γι΄ αυτό δεν σταματήσαμε να γράφουμε εδώ και να....
τα λέμε στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1.
Κάποιοι όμως έβγαλαν γλώσσα και άρχισαν να λένε διάφορα. Το έχω ξαναγράψει. Είμαι ο χειρότερος όλων, αλλά σέβομαι και αγαπώ την οικογένειά μου.
Ας προσέχουν λοιπόν, γιατί η υπομονή έχει και τα όριά της.
Όσο για τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου, να ξέρει πως δεν έχω μάθει να κάνω κωλοτούμπες και δεν έχω μάθει να "γράφω" ανθρώπους. Γράφω την άποψή μου και αυτό μου φτάνει. Να ξέρει πως αν ήμουν σαν κάποια "φίδια", θα είχα κερδίσει αρκετά. Δεν είμαι όμως και γι΄ αυτό παραμένω με άδειες τσέπες.
Καληνύχτα και ελπίζω το μήνυμα να το πάρουν αυτοί που πρέπει.