Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Καλημέρα κοπρόσκυλα

Γελάω με την ψυχή μου, αφού διαπιστώνω πως έχετε ρίξει όλο σας το βάρος επάνω μου και μ΄ αρέσει γιατί λειτουργό ως αλεξικέραυνο....
Αγαπητά κοπρόσκυλα, δεν βρέθηκε ακόμη αυτός που θα με κατευθύνει και θα μου δίνει να γράφω. Σαν κι εσάς θέλω πολλούς, αλλά δεν τολμάτε να βρεθούμε σε διάλογο μπροστά στα μικρόφωνο, για θέματα που αφορούν το ποδόσφαιρο.
Μ΄ αρέσει που το μόνο σας πρόβλημα πλέον είμαι εγώ και ο πρώην ....
φίλος σας ο γραμματέας κ. Πίσχινας.
Να ξέρετε πως θα ρίξετε πολύ κλάμα τον Φεβρουάριο, αλλά μέχρι τότετε "θα ρίξετε" τον δήθεν φίλο σας κύριο Κιούση, τον οποίο αφού τον χρησιμοποιήσατε, τον αφήσατε μόνο του.
Κάντε μια προσπάθεια, ζητήστε και την βοήθεια του ΔΙΑ κι αν είναι απασχολημένος με την ΗΡΑ ψάξτε για κάποιον άλλον, μήπως και κάνετε κάτι....
Αγαπητά κοπρόσκυλα, εσεις τρέχετε πίσω από πολιτικούς και δημάρχους και τους λόγους τους ξέρετε. Δεν θέλω να γράψω κάτι παραπάνω, γιατί σας λυπάμαι.
Να μην ξεχάσω να γράψω και γι΄ αυτούς οι οποίοι δεν βάζουν την υπογραφή τους για τα γήπεδα. Κότεςςςςςςςςς....