Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Ματίνα Ρέτσα

Κ. Γκάρα καλημέρα σας και καλή εβδομάδα!!! Πριν προχωρήσω στο σχόλιο μου για την ανάρτησή σας που με αφορά ήθελα να θυμίσω σε όσους σας διαβάζουν ότι στο πρόσφατο παρελθόν έχουμε πολλάκις έρθει σε αντιπαράθεση. Και το λέω αυτό για να ξεκαθαρίσω πως τόσο σε εσάς όσο και σε άλλους συναδέλφους μας, ποτέ δεν ζήτησα να προβάλλεται θετικά και με ευχολόγια τις....
δραστηριότητες μου!!! 
Όπως πολύ σωστά αναφέρατε δίνω τη δική μου μάχη, μιας και γνωρίζω πολύ καλά από δύσκολες μάχες, με έναν και μοναδικό στόχο και σκοπό. Να βοηθήσω τον τόπο μου!!! 
Για όσους κατά καιρούς γράφουν διάφορα, έχοντας και την μοναδική ικανότητα να διαβάζουν τις σκέψεις μου.... απλά τους απαντώ ότι όσο και στο βαθμό που μπορώ θα είμαι παρούσα για να βοηθήσω την Εύβοια!!!
 Με τον δικό μου τρόπο, απλά , λιτά και αποτελεσματικά χωρίς κατευθυνόμενα δημοσιεύματα αλλά και προκλητικά πλουσιοπάροχα τραπέζια όταν την ίδια ώρα στο νομό υπάρχουν άλλες ανάγκες στις οποίες πρέπει να δοθεί προτεραιότητα!!! 
Τέλος για τα περί υποψηφιότητάς μου, διαβάζω ότι απασχολεί αρκετούς συναδέλφους μας, τους οποίους και ευχαριστώ θερμά για το ενδιαφέρον,όμως όταν έρθουν οι εκλογές θα ενημερωθούν!!!! 
Διότι όποιος βιάζεται σκοντάφτει!!!!!