Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Απάντηση της κ. Ρέτσα σε σχόλιο του κ. Δημήτρη

Καλημέρα αγαπητέ Δημήτρη!!! Ποτέ δεν είχα ως αυτοσκοπό και στόχο να το παίξω παράγοντας του τόπου!!! Άλλοι το παίζουν παράγοντες επί σειρά ετών και τους αποδέχεστε! 
Η προσφορά μου στα κοινά θα συνεχιστεί γιατί απλά θέλω να προσφέρω στο νομό! 
Σε ότι αφορά για την ΕΡΤ θα σου πω μόνο τούτο: Θα σου θυμίσω ότι εγώ δεν τοποθετήθηκα στην ΕΡΤ σε μόνιμη θέση. Σύμβαση για ένα χρόνο που τελικά δεν ολοκληρώθηκε και χωρίς ένα ευρώ....
 αποζημίωση!!!!Και ξέρεις από αυτά γιατί και εσύ στο δημόσιο υπηρέτησες. Στη ΔΕΗ αν δεν κάνω λάθος!!!!!!!! Μία ΔΕΚΟ με πλουσιοπάροχες παροχές , όπως η παλιά ΕΡΤ ένα πράγμα!!!
Κ επειδή είναι η πρώτη φορά που τοποθετούμαι επ´αυτού κ σε ευχαριστώ γιατί μου έδωσες την ευκαιρία να το κάνω, σε ενημερώνω λοιπόν ότι άλλοι έπαιρναν τα 5.000 κ 6.000 ευρώ και όχι εγώ!!!! 
Για να τελειώνουμε με την παραπληροφόρηση ως προς το όνομά μου!!!! 
 Και για να είσαι καλύτερα ενημερωμένος από τον ιδιωτικό τομέα προέρχομαι και είμαι στην αγορά από τα 20 μου χρόνια!!! Δεν ήταν σκοπός μου να πάω στην ΕΡΤ για να κάνω περιουςία και χρήματα όπως έκαναν άλλοι!! Φαντάζομαι το θυμάσαι!!!!
Και κλείνω με ένα ακόμη ερώτημα: όλο το κακό της ΕΡΤ τελικά είχε ονοματεπώνυμο και λεγόταν Ματίνα Ρέτσα; Ή κάπως αλλιώς; Για ψάξτο καλύτερα αγαπητέ Δημήτρη!!!! 
Λυπάμαι όμως αγαπητέ Δημήτρη γιατί με ξέρεις από μικρό παιδί και γνωρίζεις πόσο δραστήρια και δημιουργική είμαι και δεν περίμενα να υιοθετείς και εσύ όλη αυτή τη λασπολογία που σκηνοθετήθηκε από συγκεκριμένους <<αρσενικούς>> ; Δεν θα το έλεγα!!!! Με μοναδικό σκοπό να με βγάλουν έξω από το πολιτικό παιχνίδι!!!! Μάταια όμως για τους ίδιους!!!!!! 
Σου εύχομαι κάθε καλό τις άγιες μέρες που έρχονται, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!!!Χρόνια πολλά!!!!