Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ

Τι έχασε την περίοδο 2014 - 2015 η ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ;
Έχασε την 1 από τις 3 κούπες που είχε πάρει την περίοδο 2013 - 2014.
Το γράφω γιατί θέλω "να ενοχληθεί"  ο φίλος μου κ. Νίκος Ρόγκας, ώστε να βρει την ευκαιρία να μου τα χώσει και πάλι.
Ας πάμε τώρα στα σοβαρά.
Η ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ στα τμήματα υποδομών, σαρώνει τις κούπες και γενικώς είναι πάντα πρωταγωνιστής. Δεν είναι τυχαίο αυτό. Όλα έχουν να κάνουν με την καλή και ....
οργανωμένη δουλειά, αλλά και το δέσιμο που υπάρχει σ΄ αυτή την ομάδα
Δεν πρέπει να ξεχνά κανείς την προσφορά στις επιτυχίες, των προπονητών κυρίων Δημήτρη Καλέντζη και Γιάννη Μαρίνου. 
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, ας μη γελιόμαστε. Η ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ εξ αιτίας των επιτυχιών της είναι στόχος πολλών, αλλά όχι όλων.
Η πρόεδρος της ομάδας κ. Μαρία Κούτουλα και ο διευθυντής της σχολής και προπονητής κ. Νίκος Ρόγκας, είναι άξιοι συγχαρητηρίων, αλλά θα πρέπει να προσέχουν κάποιες επιλογές τους και φυσικά "να μην θυσιάζουν" πρόσωπα και καταστάσεις, για να κρατούν ισορροπίες.
Η θέση μου για την Μαρία και τον Νίκο παραμένει πάντα ίδια και φυσικά δεν θ΄ αλλάξει ακόμη κι αν μου κόψουν και την καλημέρα. Ο χαρακτήρας μου δεν αλλάζει και το ξέρουν. Ξέρουν πως ότι έχω να γράψω θα το γράψω και όπου φτύνω δεν γλείφω. Δεν συμφωνώ σε κάτι μαζί τους. Δεν πιστεύω πως πρέπει να μην αντιδρούν σ΄ αυτούς οι οποίοι ρίχνουν το δηλητήριο τους και σε προσωπικό επίπεδο, αλλά και σε επίπεδο σχολής.
Αγαπητή Μαρία, αγαπητέ Νίκο, είναι η τελευταία φορά που εξηγώ κάποια πράγματα. Είμαι σε μια ηλικία που δεν μου επιτρέπει να δίνω εξετάσεις.
Θέλω να σας συγχαρώ όχι μόνο για τις επιτυχίες, αλλά για την δουλειά που κάνετε.
Οι επιτυχίες μπορεί κάποια στιγμή να γίνουν συνήθεια, αλλά η δουλειά, οι φιλίες και η οικογένεια δεν κουράζουν ποτέ.
Καλό καλοκαίρι.