Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Καλοσύνη σας κύριε Ρουσόδημε

Κύριε Ρουσόδημε, είμαι της παλιάς σχολής και ειλικρινά δεν μπορώ να καταπιώ τίποτα αμάσητο.
Εσείς ως νέος στο χώρο της ενημέρωσης, μπορείτε να το κάνετε, όπως το κάνουν πολλοί, αλλά μη μου ζητάτε να σας ακολουθήσω.
Μέχρι σήμερα κύριε Ρουσόδημε, δεν έχετε δείξει πως είσθε ελεύθερος από κάποια πράγματα.
Στο θέμα του κ. Θεοδοσίου, είσθε κάθετος και μη προσπαθείτε να με πείσετε για το αντίθετο.
Λέτε πως άλλοι είναι οι φίλοι σας και όχι ο κ. Θεοδοσίου.
Συγνώμη, αλλά δεν έχω...
αυτή την εικόνα. Ο κ. Στούπας, ο κ. Γκαλούφας, ο κ. Νίκος Καλαβρής, ο κ. Μάριος Πριόνας και ο κ. Γιώργος Πριόνας δεν έχουν την ίδια άποψη μ΄ εσάς για το θέμα της στάση σας μετά την αλλαγή στα τμήματα υποδομών.
Δεν ξέρω κάτι παραπάνω από αυτά που ξέρετε εσείς. Η δική μου θέση απέναντι σ΄ εσάς δεν άλλαξε ποτέ και θα σας θυμίσω πως η διαφωνία μας ήταν στην συμπεριφορά κάποιων όταν η ομάδα νέων του ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ είχε συμμετοχή στο κύπελλο Εύβοιας.
Το ξεχάσατε; Σας είχα πει τότε πως δεν πρέπει ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ να δημιουργεί εχθρούς, γιατί αυτό απομάκρυνε κόσμο από το γήπεδο. Θυμόσαστε τι έγινε στον αγώνα με τον ΠΙΣΣΩΝΑ, την ΙΣΤΙΑΙΑ και τ΄ ΑΛΑΤΣΑΤΑ;
Σταματώ εδώ, γιατί δεν είναι διάλογος το να μου λέτε πως κάποιοι άνθρωποι είναι φίλοι σας, ξεχνώντας το τι συνέβη από την ώρα που ανέλαβαν και την ώρα που εσείς, ο κ. Θεοδοσίου και ο πρώην προπονητής απομακρυνθήκατε από τις ακαδημίες του ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών.
Αν έχουν τέτοιους φίλους τι τους θέλουν τους εχθρούς;