Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

Γιάννης Ελευθεριάδης

Αν η ομάδα του ήταν ο ΠΑΟΚ, πολύ θα ήθελα να συνεργαστώ με τον κ. Ελευθεριάδη. Είναι όμως ΑΕΚ και αυτό δεν θα μπορούσε να μας φέρει τόσο κοντά. Θα μου πείτε πως και οι δύο έχουμε τον δικέφαλο στο στήθος αλλά αυτό δεν φτάνει. Άλλο το κιτρινόμαυρο  και άλλο το ασπρόμαυρο. Λοιπόν, πάμε στο δια ταύτα.
Ο κ. Ελευθεριάδης φυσικά και είναι...
γνώστης του ποδοσφαίρου και πληρώνει για το ποδόσφαιρο. Είναι έξυπνος και ως επαγγελματίας και ως ποδοσφαιρικός παράγοντας. Δεν είναι λίγες οι φορές που έρχονται και μου λένε διάφορα για τον κ. Ελευθεριάδη και τις μεταξύ μας σχέσεις.
Κύριοι, τα έχω γράψει. Είναι έξυπνος επαγγελματίας και έχει κάθε λόγο να λέει διάφορα. Ξέρει πως εγώ δεν τον παρεξηγώ. Οι μεταξύ μας σχέσεις δεν θα κριθούν από το αν είπε κάτι ή εγώ έγραψα κάτι. Αφήστε να γνωρίζουμε εγώ και ο κ. Ελευθεριάδης περισσότερα.
Ο κ. Ελευθεριάδης στο κομμάτι των δημοσίων σχέσεων τα πάει γενικώς καλά. Η διαφορά μας είναι πως ο κ. Ελευθεριάδης επαγγελματικά θέλει κάποιες σχέσεις με όλους, ενώ εγώ αυτό δεν το χρειάζομαι.
Πρόεδρε, καλησπέρα.