Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Καλησπέρα κ. Στούπα

Ζητώ εκ των προτέρων συγνώμη από τον κ. Στούπα, τον άνθρωπο που οδήγησε τον ΗΡΑΚΛΗ Ψαχνών ψηλά, γι΄ αυτά που θα γράψω. Ξέρω πως θα ενοχληθεί, αλλά θέλω να πιστεύω πως θα ενοχληθεί λιγότερο, από την πίκρα και την ενόχληση που πήρε αυτά τα χρόνια που είχε τον ΗΡΑΚΛΗ ψηλά.
Κατά την άποψή μου, ο ΗΡΑΚΛΗΣ δεν θα τα καταφέρει. Οι ελπίδες είναι ελάχιστες.
Ο φίλος του κ. Στούπα, ο κ. Παπακωνσταντίνου, έκανε μια προσπάθεια, μήπως....
και σωθεί η ομάδα.
Αυτή η προσπάθεια δείχνει να μην αποδίδει, αφού ο ΗΡΑΚΛΗΣ δεν ενισχύθηκε σε βαθμό και επίπεδο Γ΄ ΕΘΝΙΚΗΣ.
Κύριε Στούπα, δεν υπάρχουν πλέον χρονικά περιθώρια.
Σας πλήγωσαν οι Ψαχνιώτες.
Σας συκοφάντησαν.
Σας έκαναν να αηδιάσετε και πολλά άλλα.
Φαίνεται όμως πως είχαμε δίκιο εμείς που γράφαμε πως η μετά Στούπα εποχή θα φέρει το χάος.
Κύριε Στούπα, πιστεύω πως στις 12 Οκτωβρίου θα πρέπει να μπείτε μπροστά και να βοηθήσετε τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ ώστε να παλέψει για την παραμονή στην κατηγορία.
Εσεις έχετε τον τρόπο και είμαι βέβαιος πως θα τα καταφέρετε.
Κύριε Στούπα, ξέρω πως η απάντησή σας θα είναι ένα μεγάλο ΟΧΙ.
Εγώ πάντως θα επιμείνω. Πρέπει να βάλετε στην άκρη τις πικρίες και τα όσα δημιούργησαν αυτοί οι οποίοι δεν άντεξαν να βλέπουν ψηλά τον ΗΡΑΚΛΗ ΨΑΧΝΩΝ με οδηγό τον Στούπα και τους συνεργάτες του.
Θα επιμείνω και πιστεύω πως δεν θα είμαι μόνος μου. Πιστεύω πως αυτοί που αγαπούν τον ΗΡΑΚΛΗ πραγματικά θα κάνουν το ίδιο.
Κύριε Στούπα, αν δεν σας πείσω, δεν θα φταίτε εσείς. Εγώ θα φταίω αφού μου είναι δύσκολο να βρω αντίδοτο για τις πληγές που άνοιξαν κάποιοι.
Σας ζητώ και πάλι συγνώμη.