Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

Την καλημέρα μου

Βρήκα μέρα κι εγώ να στείλω την καλημέρα μου στον Δημήτρη Ζώμα και στον Βασίλη Χατζή.
Καλημέρα και να ξέρετε και οι δύο πως έχω μια συνήθεια. Καλή ή κακή αυτή είναι. Δεν αλλάζω χαρακτήρα όσο κι αν αυτό μου δημιουργεί προβλήματα και στο τέλος την πληρώνω.
Να ξέρετε λοιπόν και οι δύο πως ότι λέω μπροστά στους δυο σας, λέω και στον καθένα χωριστά.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει και δεν μ΄ απασχολεί το τι σας μεταφέρουν άλλα πρόσωπα και τι θέλουν να πετύχουν, ούτε μ΄ απασχολεί το τι κάνουν και τι επιδιώκουν ....
τα πρόσωπα.
Κατά καιρούς πολλοί ήταν αυτοί που φρόντιζαν για το καλό σας και έλεγαν διάφορα. Τ΄ αποτελέσματα είναι γνωστά. 
Γράφω δημόσια αυτά που θέλω να σας πω για να στείλω το μήνυμα προς όλες και όλους.
Έχω υποσχεθεί και έχω δεσμευθεί πως θα είμαι εδώ, όταν το θέλετε, χωρίς απαιτήσεις και άλλα σχετικά.
Όποια ή όποιος έχει να πει πως έστω και για μια στιγμή είπα κάτι για σας, να βρει το θάρρος να το πει μπροστά μου. Το σπασμένο τηλέφωνο, είναι για αδύναμους χαρακτήρες και δεν το γουστάρω.
Αγαπητέ Δημήτρη, αγαπητέ Βασίλη, μπορεί σε πολλά να μην συμφωνούμε, αλλά δεν συνηθίζω "να πουλάω" συνεργάτες μου και δεν θα το κάνω τώρα στα 58 μου.
Καλημέρα.